کاپیتان استقلال با انتقاد از رفتار هواداران و تشویق فرهاد مجیدی می‌گوید خیلی از بازیکنان هستند که بیشتر از مجیدی برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

به گزارش ایسنا، مجتبی جباری پس از بازی استقلال و الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: بازی سختی با تیم خوب الهلال داشتیم. این تیم بسیار خوب بود و در ریاض هم بازی بسیار خوبی برابر ما انجام داد. با این حال باز هم در صدر جدول هستیم و اگر از دو بازی آینده‌مان امتیازات لازم را بگیریم صعود خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت پول بازیکنان استقلال پیش از این دیدار گفت: مقداری برای اولین بار در فصل اخیر پول به حساب ما ریختند. بچه‌های ما بدون چشم‌داشت در لیگ و آسیا و حذفی حاضر شدند. وضعیت‌مان هم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر خوب است. حتی در حذفی هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتیم. انتظار از تماشاگران این است که فقط به فکر تخلیه انرژی خود نباشند و کمی فکر کنند. نباید با اولین باخت اینقدر متوقع شوند. مگر ما چه کاشته‌ایم که چیزی درو کنیم؟ واقعا جا دارد هواداران از ما حمایت کنند. مثلا مجیدی را امروز تشویق کردند و تمرکز ما به هم خورد. همه بچه‌های ما زحمت می‌کشند و ما بازی رفت در عربستان را پیروز شدیم حالا در اینجا باخته‌ایم. هواداران نباید حق به جانب شوند. بازی محلی نیست که ما را هل بدهند و ما هم حریف را هل بدهیم. یا می‌آیند شعار خلیج فارس می‌دهند در حالی که فوتبال ربطی به سیاست ندارد.

 

کاپیتان استقلال در ادامه افزود: اینکه حالا آن‌ها وقت کشی کرده‌اند را شاید ما هم می‌کردیم. باید تا آخر فصل منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد با این حال باز هم می‌گویم با این شعارها زحمت بازیکنان زیر سوال می‌رود. من از بازیکنانم حمایت می‌کنم چرا که بچه‌ها با کمترین توقعی در میدان حاضر می‌شوند. ای کاش هواداران بدانند ما کجا هستیم.

 

جباری در ادامه با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: همه توان ما همین بود و نباید توقع بیشتری داشت. این یک بحث فنی و فوتبالی است. هواداران نباید انتظار داشته باشند چون به ورزشگاه آمده‌اند حتما باید استقلال برنده شود. خروجی ما بیشتر از توان ما بود. ما می‌خواستیم الهلال را ببریم و با آرامش بیشتری ادامه کار را پیگیری کنیم. با این حال ما درادامه مسابقه‌ها با تمام قوا حاضر خواهیم بود اما باید حمایت‌هایی شود. این مقداری پولی که به ما پرداخت شده حق ما بوده اما تماشاگران باید بیشتر از ما حمایت کنند. تماشاگران با این شعارها زحمات ما را خراب می‌کنند. خیلی از بازیکنان استقلال زحمت می‌کشند و به مراتب از مجیدی که به تازگی به استقلال برگشته برای تیم زحمت کشیده‌اند. تماشاگران باید بدانند که استقلال متکی به یک بازیکن نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)