بازيکن تيم استقلال پس از تساوي تيمش برابر استقلال گفت: تماشاگران نبايد از بازيکنان تيم توقع داشته باشند که خوب ظاهر شوند چون آنها تا اينجا هم خيلي تلاش کردند و با بي‌پولي کنار آمدند.

 مجتبي جباري پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل نفت تهران گفت: اين هفته نتوانستم تمرين کنم چون به دنبال حل کردن مسائل مالياتي و مشکلات به وجود آمده براي پاسپورت خودم بودم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: متأسفانه در شرايطي که چنين بازي هاي سخت و حساسي پيش‌رو داريم به بازيکنان حتي 10 تا 20 درصد قراردادشان را ندادند تا بتوانند با آن زندگي خود را اداره کنند، حتي دو تن از دروازه‌بانان جوان تيم شب‌ها با کلاه و دستکش در کمپ مي‌خوابيدند و اين بازيکنان تيم بودند که تصميم گرفتند تا جايي براي زندگي آنان فراهم کنند.

بازيکن تيم استقلال ادامه داد: تماشاچيان نبايد بيش از اين از ما توقع داشته باشند چون بازيکنان خيلي تلاش کردند و غيرت به خرج دادند اما مسئولاني که بايد پاسخ دهند موبايل هايشان را خاموش کرده‌اند.

جباري افزود: بازيکنان جوان تيم که يکي دو تا هم نيستند وضعيت خوبي ندارند ، مسئولان دقيقاً ياد گرفته‌اند که چه کار کنند و در روز بازي‌ها وعده دادن پول مي دهند اما بازهم خبري نمي‌شود.

بازيکن تيم استقلال تصريح کرد: ما نبايد اين بازي را مساوي مي‌کرديم اما متاسفانه بازيکنان ما به خاطر مسائل مالي تمرکز لازم را نداشتند ، مردم بايد بدانند وضعيت بازيکنان تيم خوب نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)