رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت:روشن رفیق قدیمی و همبازی من بوده است من صوری نیستم و چون عاشق این باشگاه هستم دوست دارم اگر می‌توانم قدمی برای این تیم بردارم.

علی جباری در گفت و گو با فارس در خصوص صحبت‌های حسن روشن مبنی بر صوری بودن کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: من جواب ایشان را نمی‌دهم چون ایشان نظر خودش را دارد و من هم نظر خودم را دارم.

وی ادامه داد: زمانی که من به باشگاه استقلال پیوستم عاشق پیراهن این تیم بودم من عشق به پیراهن آبی را از دوران کودکی تاکنون با خودم دارم.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: استقلال نیاز به کمیته پیشکسوتان داشت و قرار است این کمیته در آینده‌ای نزدیک سروسامان یابد آنطور که فتح‌الله‌زاده قول داده قرار شده است تا با تشکیل این کمیته از پیشکسوتان حمایت لازم انجام شود.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال تصریح کرد: پس از تشکیل این کمیته چند کار مقدماتی انجام داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به پیگیری بیمه پیشکسوتان و حقوق آنها اشاره کرد.

وی راجع به کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، گفت: اگر رویانیان روزی از این باشگاه برود فکر نمی‌کنم دیگر پرسپولیس بتواند این کار را انجام دهد در آینده خواهید دید که این کار انجام نخواهد شد.

جباری ادامه داد: اساسنامه‌ای برای کمیته پیشکسوتان تهیه کرده‌ایم و آن را به مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره ارائه دادیم که ظاهرا مورد تصویب آنها هم قرار گرفته است و مقرر شده هر ساله بودجه‌ای به این کمیته تخصیص یابد و هر سال نیز به این بودجه افزوده شود. مطمئن باشید اگر کل سیستم این باشگاه به هم بریزد این کار ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این کمیته صوری نیست و اگر صوری بود من با وجود همه علاقه‌ای که به این باشگاه دارم آنجا نمی‌ماندم. همچنین در این مدت چیزی به من ندادند که بخواهم از این قضیه دفاع کنم و یا جایگاه خودم را حفظ کنم.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال تصریح کرد: فعلا استقلال وضع مالی خوبی ندارد و اگر وضعیت مالی تیم بهتر بود، مطمئن باشید تا الان کارهایی در زمینه پیشکسوتان انجام شده بود ولی از آنجایی که بازیکنان تیم نیز هنوز حق و حقوق خود را نگرفته‌اند نتوانسته‌ایم در کمیته پیشکسوتان به اهداف خود برسیم که امیدوارم با مساعدت وزیر این موضوع حل شود. چون استقلال واقعا مشکل مالی دارد.

وی در مورد روشن نیز گفت: من چیزی راجع به ایشان ندارم بگویم ایشان رفیق قدیمی، بچه محل و همبازی من بوده است و من برای او احترام خاصی قائل هستم. من صوری نیستم و چون عاشق این باشگاه هستم دوست دارم اگر می‌توانم قدمی برای این تیم بردارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)