فارس: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد صحبت‌های میثاقیان مبنی بر اینکه دلال‌ها در جابجایی سرمربی نقش داشتند گفت: او از روی ناراحتی این حرف‌ها را زده است.

  •  
  •  
  •  

حسین جباری‌زاده در خصوص شرایط تیم آلومینیوم عنوان کرد: در هفته گذشته برابر صنعت نفت بازی خوبی انجام دادیم و از حریف خود پیش بودیم و طبق روال معمولی پس از زدن گل در دقایق پایانی عقب کشیدیم و همین امر موجب شد تا گل تساوی را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: صنعت نفت بازی بسیار خوبی مقابل ما انجام داد و اگر در 25 هفته گذشته این چنین بازی می‌کرد هم اکنون باید جزء 7 تیم اول قرار می‌گرفت. ما در آبادان شرایط سختی داشتیم اما با توجه به انگیزه بالای بازیکنانمان دوبار پیش افتادیم در نهایت بازی به تساوی رسید. واقعا نمی‌دانم چرا صنعت نفت با این بازیکنان خوب در انتهای جدول قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره تغییر و تحولاتی که در کادر فنی این تیم به وجود آمد، یادآور شد: پس از 25 هفته و کسب 25 امتیاز یعنی میانگین یک امتیاز در هر بازی و این برای ماندگاری در لیگ برتر بسیار کم است. ما از کادر فنی قبلی به خوبی حمایت کردیم و پشت آنها ایستادیم اما لازم دیدیم که در شرایط کنونی باید تلنگری به بازیکنان وارد شود و نه تنها سرمربی بلکه کل کادر فنی را عوض کردیم تا در بازی‌های آینده شرایط بهتری کسب کنیم.

جباری‌زاده در مورد صحبت‌های میثاقیان مبنی بر اینکه دلالان در تغییر کادر فنی دخیل بودند، تصریح کرد: قطعا او از روی ناراحتی این صحبت را کرده است. میثاقیان زحمت زیادی برای تیم کشید و جا دارد از او تشکر کنم.کادر فنی گذشته کار بزرگی کردند و تیم به لیگ برتر آمد. در ورزش حرفه‌ای همه چیز باید حرفه‌ای باشد. رابطه‌ام با میثاقیان بسیار خوب است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره اینکه مظلومی اعلام کرده در نیم فصل هم با او صحبت‌هایی شده یادآور شد: از پیش با او صحبت می‌کردیم اما اولویت اصلی ما میثاقیان بود تا تیم را نجات دهد اما وقتی این کار صورت نگرفت تصمیم گرفتیم تغییراتی انجام دهیم.

وی در خصوص حضور پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در کنار ایمون زاید ملقب به آقای هت تریک گفت: به نظر من در کار خدا همیشه حکمتی وجود دارد به هر حال گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. زمانی آنها رو در روی یکدیگر بودند و امروز با هم برای شکست پرسپولیس تلاش خواهند کرد.

جباری‌زاده درباره دیدار مقابل پرسپولیس در هفته 27 لیگ برتر خاطرنشان کرد: شک نکنید ما فقط برای برد وارد میدان می‌شویم. بازیکنان بزرگی داریم که در دربی تجربه خوبی داشتند و قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند. سایر بازیکنان هم انگیزه بسیار بالایی دارند و می‌خواهیم با یک بازی خوب هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد عدم حضور ایمون زاید در دیدار با نفت یادآور شد: زاید کمی مصدوم بود و هر چند می‌توانست در بازی با صنعت نفت حاضر شود اما پزشکان تشخیص دادند تا او استراحت کند تا فیزیوتراپی بهتری انجام دهد. صد درصد به بازی مقابل پرسپولیس خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد خطر تهدید سقوط این تیم یادآور شد: بارها گفته‌ام و هزار بار هم می‌گویم چون دل مردم با این تیم است، شک نکنید که آلومینیوم در لیگ برتر خواهد ماند. ما نسبت به تیم‌های دیگر مشکلات مالی نداریم و حتی از تیم‌های بزرگ مبالغ بیشتری پرداخت کردیم و حدود 55 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)