بعد از گلایه از باشگاه سپاهان در روزهای دوری از تیم ملی، هافبک زردپوشان حالا به فکر تیم های پرطرفدار پایتخت است.

به گزارش جام نیوز، وقتی می‌گوید لجبازی باشگاه سپاهان باعث شده حضورش در جام جهانی به خطر بیفتد، ناخودآگاه آن امید ابراهیمی را به یاد می‌آوریم که از وقتی از شهرداری بندرعباس به سپاهان آمده، بیشترین بازی‌ها را برای این تیم انجام داده و با وجود هافبک‌های با کیفیتی چون مهدی کریمیان و محرم نویدکیا توانسته نام خود را از سپاهان به گوش خیلی از فوتبال دوستان برساند.

 

حالا او به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین هافبک‌‌های لیگ ما، حق دارد که بابت حذف نامش از لیست کی روش اینطور برآشفته شود و نگران از دست رفتن فرصتی که سال‌ها انتظار آن را کشیده است.

 

همین دلگیری ابراهیمی از سپاهان است که در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات چند گزینه مختلف را پیش پای او قرار می‌دهد تا احتمال تغییر مکان این هافبک بعد از چندین سال حضور مداوم در سپاهان وجود داشته باشد. به خصوص که اوضاع و احوال تیم‌های پرسپولیس و استقلال بیشتر از هر زمان دیگری مهیای پیوستن ابراهیمی به این تیم‌هاست.

 

امید ابراهیمی که در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان، از شهرداری بندرعباس به سپاهان آمد، یکی از بازیکنان مورد توجه سرمربی استقلال است که در صورت جدایی از سپاهان، می‌تواند روی پیشنهاد هر باشگاهی که قلعه‌نویی در آن مشغول به کار باشد، حساب کند.

 

حال اگر قلعه‌نویی قراردادش با استقلال را تمدید کند، احتمال اینکه این پیشنهاد از سوی استقلالی‌ها برای ابراهیمی مطرح شود، بسیار زیاد خواهد بود.

 

از دیگر سو، انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، شاید خیلی‌ از مهره‌های طلایی تیم سابق آقای مدیرعامل را برای فصل آینده به پرسپولیس بکشاند!

 

از جمله این مهره‌ها، امید ابراهیمی  است که در زمان مدیریت رحیمی در سپاهان رابطه خوبی با او داشته و برای پرسپولیسی شدن، از شانس بیشتری برخوردار است.

 

رحیمی هم که بی‌شک می‌خواهد در بدو ورود خودی نشان دهد، بعید نیست ابراهیمی را به عنوان یک هافبک توانا برای پرسپولیس کاندیدا کند و در روزهایی که از سپاهان دلخور است، او را صید کند.

 

همه این معادله‌ها اما قطعا با یک پیشنهاد درخور توجه از طرف باشگاه سپاهان می‌تواند برای امید ابراهیمی تغییر کند! سپاهان برای حفظ او تنها یک دلجویی و بعد هم یک قرارداد درست و درمان لازم دارد که اگر اینها با دعوت دوباره‌اش به تیم ملی همراه شود که دیگر نورعلی نور خواهد بود.

 

تا آن زمان اما باید دید از بین قلعه‌نویی، رحیمی و باشگاه سپاهان، قدرت کدام یک به دو تای دیگر می‌چربد و ابراهیمی با وجود گلایه‌هایی که از سپاهان دارد، کدام تیم را برای فصل آینده‌اش انتخاب می‌کند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)