دروازه‌بان ۳۲ ساله بارسلونا در فکر این است که به جای موناکو به منچسترسیتی ملحق شود.

به گزارش تسنیم، روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» گزارش داد ویکتور والدس، سنگربان تیم فوتبال بارسلونا که قراردادش در انتهای فصل جاری با کاتالان‌ها به اتمام می‌رسد، احتمالاً به جای موناکوی فرانسه به منچسترسیتی انگلیس خواهد پیوست.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا که پیش از این مجذوب پروژه‌های دیمیتری ریبولووِلف، مالک ثروتمند باشگاه موناکو شده بود حالا به نظر می‌رسد قصد تجدیدنظر در تصمیمش را دارد. شایعاتی که در خصوص آینده رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی در موناکو مطرح شده، والدس را در پیوستن به این تیم فرانسوی و کم‌طرفدار مردد کرده است. ظاهراً این دروازه‌بان به فکر ملحق شدن به منچسترسیتی افتاده که یکی از مشتریان اصلی او به شمار می‌رود.

والدس طرفداران خاص خودش را در منچسترسیتی دارد. مانوئل پیگرینی، سرمربی این تیم که سابقه سرمربیگری در لالیگا را دارد علاقمند به جذب سنگربان آبی‌واناری‌پوشان است و با حضور مدیران پیشین بارسلونا یعنی فران سوریانو و چیکی بگریستین در رده مدیریتی این تیم انگلیسی به نظر می‌رسد که انتقال والدس به جمع آبی‌های منچستر دور از انتظار نباشد.

همچنین در ترکیب آبی‌های منچستر بازیکنان اسپانیایی از جمله داوید سیلوا، خسوس ناواس و آلوارو نگردو حضور دارند که می‌توانند به جا افتادن والدس در این تیم کمک کنند.

بر اساس این گزارش در پیش‌قراردادی که مابین والدس و موناکو بسته شده است بندی وجود دارد که والدس می‌تواند قراردادش را البته با پرداخت غرامت فسخ کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)