جدول لیگ برتر در فاصله یک بازی مانده تا پایان هفته پانزدهم دچار تغییراتی شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری پنج بازی پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی امروز پرسپولیس با برتری پنج بر یک مقابل نساجی، 32 امتیازی شده و قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کرد و تیم حمید مطهری نیز با این باخت سنگین، 20 امتیازی باقی ماند و به رتبه هفتم سقوط کرد.

سپاهان در خانه خود با نتیجه دو بر صفر مس کرمان را شکست داد تا با 27 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به گل گهر و استقلال، به جایگاه دوم صعود کند. این در شرایطی است که شاگردان فرزاد حسین‌خانی با همان 11 امتیاز قبلی در رده چهاردهم ایستادند.

مس رفسنجان نیز پس از 2 تساوی متوالی با برد دو بر صفر برابر پیکان، 22 امتیازی شد و با پله صعود از رده هفتم به جایگاه پنجم رسید. شاگردان مجتبی حسینی نیز 16 امتیازی شده و در رتبه دوازدهم جای گرفتند.

گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر در بازی خارج از خانه مقابل نفت آبادان، 27 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر از استقلال، به رتبه سوم صعود کرد. شاگردان ادسون تاوارس نیز با 10 امتیاز قبلی خود، در رتبه پانزدهم جای گرفتند.

ملوان انزلی نیز با برتری یک بر صفر در دیدار خانگی با نفت مسجد سلیمان، 15 امتیازی و در رده سیزدهم ماند. هرچند نفت با سومین باخت متوالی‌اش تحت هدایت ابراهیم اشکش، 9 امتیازی و قعرنشین باقی ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)