دوشنبه 21 بهمن (14:39)

مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران: پيرواني حمايتت مي‌كنيم 

هوا سرد است و باران مي‌بارد، ولي نه آنقدر شديد كه سرخپوشان را براي تمرين ناكام بگذارد. ساعت 10:10 دقيقه صبح روز يكشنبه است كه پرسپوليسي‌ها يكي يكي با اتومبيل‌هايشان وارد زمين درفشي‌فر مي‌شوند. ابراهيم توره كه تيتر اول روزنامه‌هاي ديروز بود، هم در جمع حاضر است. پيرواني بازيكنان را به خط مي‌كند و نيم‌ساعتي با آنها حرف مي‌زند.
ليدرها براي داربي متحد شده‌اند و هواداران را كه تعدادشان به 100نفر مي‌رسيد، از گوشه و كنار زمين روي سكوهاي مجاور زمين هدايت مي‌شوند.
در اين مدت حرف‌هاي پيرواني به پايان رسيده و حالا كماسي بدنساز قبراق تيم  كارش را كه گرم كردن سرخپوشان است، شروع مي‌كند. اين شايد آخرين گرم‌كردن كماسي و حضور او در تمرينات پرسپوليس باشد؛ البته شايد.
 حمايت از پيرواني
وينگادا شب گذشته ساعت يك بامداد وارد تهران شد و قرار است كه امروز در تمرين سرخپوشان حضور داشته باشد.
اين موضوعي بود كه تمام ليدرها از آن اطلاع داشتند ولي همچنان براي نشان دادن حسن نيتشان، پيرواني را به شدت تشويق مي‌كردند و از او مي‌خواستند كه هر طور شده استقلال را با نتيجه خوبي ببرد و پيروز از زمين بيرون بيايد. آنها گرچه در افكار عمومي شكست خورده به نظر مي‌آيند، اما هر چه كه باشد داربي، طبيعت خاص خود را دارد. شايد همين پيرواني، قهرمان اصلي روز شنبه باشد؛ گرچه به نظر، او تمرين را سخت نمي‌گيرد و انگيزه گذشته را در زمين نشان نمي‌دهد؛ اما وقتي صداي طرفداران مي‌آيد
كه :«پرسپوليس تاج سوراخ كن!» يعني اينكه بايد جدي باشي، گرچه آمدن سرمربي خارجي غم همه دنياست…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)