پرسپولیس نیوز : بی عدالتی ها علیه پرسپولیس به حدی رسیده است که از شمار خارج شده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، گاهی اوقات ناله و گلایه های سرخپوشان از وضع موجود و شرایطی که به ضرر آن هاست آن قدر تکرار می شود که از سوی برخی ها به توهم توطئه تعبیر می شود.

اما با یک نگاه ساده و بررسی گذرا می شود برداشت کرد که ابدا خبری از توهم نیست و حقایقی وجود دارد که هر مخاطب بی طرفی را به شک می اندازد و طرفدار پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. نگاهی به لیست زیر بیندازید:

 

1- پرسپولیس اولین مسابقه فصل خود را با 4 محروم آغاز کرد، سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، امید عالیشاه و مهدی طارمی!

 

2- از میان این چهار بازیکن سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس مسابقه دوم و سوم پرسپولیس را هم به دلیل محرومیت از دست داده است. در طی سال های گذشته هم شاهد بودیم پرسپولیس اولین مسابقه خود را حتی بدون حضور تماشاگران برگزار کرده است، در حالی که چنین اتفاق مشابهی برای تیمی چون تراکتورسازی نمی افتد.

 

3- پیام صادقیان در دومین مسابقه فصل گذشته محروم شد و 13 بازی از ترکیب پرسپولیس بیرون بود. کرار جاسم بازیکن استقلال هم با چندین و چند بار تکرار تخلفاتش محروم شد اما اعمال محرومیتش به پایان قرارداد دو ساله اش با استقلال موکول شد! این یعنی بی سابقه ترین مساعدت انضباطی تاریخ!

 

4- در همان فصل گذشته بود که پرسپولیس درگیر مسابقات آسیایی بود و طی 20 روزی 6 الی 7 بازی سنگین در شهرهای مختلف در برنامه داشت اما کوچکترین مساعدتی برای جابجایی تاریخ بازی های این تیم نشد در حالی که در گذشته بارها و بارها این اتفاق در خصوص سایر تیم ها افتاده بود.

 

5- پرسپولیس در فصل جاری در میانه مردادماه به اهواز رفت و برابر استقلال خوزستان قرار گرفت. این تیم دو هفته بعد هم باید به اهواز برای بازی فولاد سفر کند و هر دو بازی خود در اهواز را در فصل گرم برگزار کند. این تیم سال قبل نیز هفته دوم در اهواز برابر فولاد قرار گرفت. در بازی رفت فصل گذشته نیز این تیم با تراکتورسازی بازی کرد و در فصل سرما به تبریز رفت.

 

6- پرسپولیس در هفته های سوم تا هفتم باید برابر تیم های سپاهان، ذوب آهن، فولاد و تراکتورسازی قرار بگیرد و 4 مسابقه برابر تیم های مدعی در 5 بازی انجام دهد.

 

7- و اما شاهکار برنامه ریزی لیگ که دیگر هیچ توجیهی نمی توان برای آن تراشید و از هر نظر از عدالت خارج است دو بازی متوالی و سخت پرسپولیس خارج از خانه و دو بازی متوالی استقلال در خانه است. پرسپولیس در حالی که مسابقه سنگین این هفته را برابر استقلال در خوزستان برگزار کرده است باید پنجشنبه هفته بعد هم به اصفهان برود و با سپاهان بازی کند اما استقلال دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی برابر ملوان و ذوب آهن برگزار خواهد کرد.

 

لازم به توضیح نیست که هفته های ابتدایی لیگ تا چه حد اهمیت دارد و روی غلطک افتادن یک تیم تا چه میزان می تواند موتور حرکتی این تیم برای جدا کردن خود و صعود به سمت قهرمانی باشد. درست در همین هفته ها بود که فصل گذشته هیئت مدیره منتصب پرسپولیس به یک باره وارد میدان و پس از چند نتیجه نامناسب علی دایی را از کار برکنار کردند و با تغییر کادرفنی فصل سیاه پرسپولیس را کلید زدند.

* حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)