مرجع خبري پرسپوليس : حسين شمس از جذب دو بازيكن تايلندي و يك بازيكن دسته دومي، طي هفته آينده خبر داد و گفت: پرسپوليس نسبت به بازي‌هاي اولش تغييرات محسوسي داشته و اميدوارم با اضافه شدن اين بازيكنان نيز روند رو به رشد خود را ادامه دهد.


حسين شمس عنوان كرد: پرسپوليس در بسياري از پست‌ها دچار مشكل است و قصد داريم با ترميم نقاط ضعفمان بازي‌هاي بهتري را به نمايش بگذاريم.

 

وي افزود: دو بازيكن تايلندي از بازيكنان تاثيرگذاري هستند و يك بازيكن از تيم دسته دومي بنياد مسكن هرمزگان را طي هفته جاري به تيم اضافه خواهيم كرد.


شمس ادامه داد: جمعه بازي پرسپوليس را از نزديك نديدم، اما با خبر شدم تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشته و حتي بيشتر زمان بازي از حريف جلو بود. جاي هيچ نگراني نيست و من به آينده پرسپوليس اميدوارم، ضمن اين كه پرسپوليس دو بازي خارج از خانه را واگذار كرده است و اين در حالي است كه تيم‌هايي هستند كه دو بازي خانگي را باختند.


وي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا مي‌كنيد، خاطر نشان كرد: تا امروز وقت كافي را نداشتم و بيشتر سر تمرينات تيم ملي ناشنوايان بودم؛ اما از اين هفته سعي مي‌كنم در تمرينات پرسپوليس نيز حضور داشته باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)