چهارشنبه 5 فروردين :(20:40)

مرجع خبري پرسپوليس: به رغم آغاز تمرینات پرسپولیس از روز چهارم فروردین ، علی کریمی برای دومین روز متوالی غایب بود.
ستاره محبوب پرسپولیس که این روزها به دلیل عدم دعوتش از سوی دایی برای بازی با تیم ملی عربستان حسابی خبرساز شده است ، بی آنکه هم تیمی هایش در جریان دلیل غیبت او باشند ، دو روز ابتدایی تمرینات سال جدید تیمش را از دست داده و این اتفاق باعث تعجب همگان حتی تعدادی از اعضای کادرفنی پرسپولیس شده است.

البته به رغم این غیبت بی خبرانه ، نلو وینگادا که مردی سختگیر است ، واکنشی را نسبت به این اقدام مرد ویژه تیمش انجام نداده است. صبح امروز ، پنجم فروردین ماه 1388 تمرین پرسپولیس با حضور همه بازیکنان غیر از کریمی در زمین خیریه عمل برگزار شد . در این تمرین علی نیکبخت و محسن خلیلی که روز قبل را به دلایلی موجه در تمرینات تیم حاضر نشده بودند ، حضور داشتند. نیکبخت تمرین روز چهارم را به این دلیل که بلیت برگشت ، گیرش نیامده بود از دست داد و خلیلی هم انگار سرعت غیر مجاز در راه بازگشت کار دستش داده بود و ماموران پلیس راهور ماشینش را خوابانده بودند!
با این وجود هیچ کس نمی دانست کریمی چرا در تمرینات حاضر نیست…

 این غیبت که پس از بازگشت تیم از عربستان ، تقریبا او را دور از دید همه قرار داده بود این شایعه را که آقای ستاره سرانجام تن به عمل جراحی داده است را قوت بخشید. پیش از شروع تعطیلات سال جدید ، منابع غیر رسمی مدام می گفتند در تعطیلات نوروز کریمی برای درمان درد کمرش تن به جراحی دهد. این منابع معتقد بودند که ستاره پرسپولیس که از دو ماه قبل با درد شدید کمر مواجه است دچار بیماری دیسک کمر شده و باید عمل جراحی کند. عملی که او را تا مدت ها از میدان مسابقه دور می کند. اما کریمی و نزدیکانش به شدت چنین گفته ای را تکذیب می کردند. یکی از نزدیکان ستاره پرسپولیس درباره بیماری او می گفت:« اعصاب سیاتیک علی کریمی مشکل ساز شده بود و به توصیه پزشک معالجش ناچار بود کمی بیشتر استراحت کند. برای همین او کمتر در مسابقات تیمش به میدان می رفت. با این وجود حالا علی بهتر شده و نیازی به جراحی کمرش ندارد.»
به رغم این ادعا ، نزدیکان به دایی ، سرمربی تیم ملی که پس از اعلام آمادگی کریمی برای بازگشت به تیم ملی تحت فشار قرار گرفته بود این ستاره یاغی را به اردو فراخواند در واکنش به عدم دعوت از آقای ستاره مدعی شده بودند ، این بازیکن مصدوم است. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در گفت وگو با خبرورزشی مدعی شد:« فکر می کنم کریمی مصدوم است و به همین دلیل به تیم ملی دعوت نمی شود. »
این گفته را البته باز هم نزدیکان به ستاره تکذیب کردند . با این وجود دایی در گفت و گو با شبکه العربیه کویت هم به مصدومیت ستاره پرسپولیس مهر تائید زد و دلیل عدم دعوت از کریمی را همین مشکل عنوان کرد؛« بازیکنی که در اردوی آمادگی شرکت نکند از لحاظ بدنی شرایط بازی را نخواهد داشت و علی کریمی از لحاظ بدنی امادگی ندارد چرا که مدت زیادی است مصدوم شده است . او در آینده اگر در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشد حتما به تیم ملی دعوت می شود.»
تلاش ما برای ارتباط با کریمی بی ثمر ماند اما یکی از خبرنگاران نزدیک به ستاره پرسپولیس با بیان این جمله که روز چهارم فروردین با کریمی تماس داشته است گفت:« کریمی شمال بود. او گفت قرار شده دور جدید تمرینات پرسپولیس از روز ششم فروردین آغاز شود و به همین دلیل امروز به تهران می آید که از پنجشنبه در تمرینات تیم ملی حاضر باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)