پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان دارای ضعف در دفاع تیمی و قدرت در خط حمله هستند.

فارس ؛ حسین چرخابی امروز در اصفهان با اشاره به دیدار هفته آینده دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس با بردی که مقابل گهر درود کسب، چند پله صعود کرد و احساس می‌کند که دیگر نباید تنها به جام حذفی متکی باشد، چرا که به جام حذفی نمی‌توان دل بست و با یک باخت از این جام کنار می‌روی و این دیدار می‌تواند برای تیم پرسپولیس به منزله پل ترقی باشد.

چرخابی تصریح کرد: سپاهان نیز با بردی که مقابل راه‌آهن به دست آورد،خود را مدعی جدی قهرمانی به همراه استقلال مطرح کرد و بازی این دو تیم می‌تواند یک بازی بسیار خوب از نظر جدولی باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه دو تیم سپاهان و پرسپولیس مانند هم بازی می‌کنند، تاکید کرد: این دو تیم نقاط ضعف و قوت مشترکی دارند، چرا که هر دو تیم دارای خط حمله خوب و در دفاع تیمی بسیار ضعیف هستند و این موضوع در بازی پرسپولیس و گهر هم به وضوح مشخص بود.

وی ادامه داد: شاید همه گمان کنند سپاهان در دفاع خوب عمل می‌کند، اما باید بگویم این تیم هم مانند پرسپولیس در دفاع تیمی ضعیف است و هر دو تیم درست برعکس تیمی مانند استقلال هستند.

چرخابی افزود: به احتمال بسیار زیاد بازی پرگلی را در دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس شاهد هستیم و در صورتی که پرگل هم نباشد، موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه دو تیم ایجاد می‌شود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به بازیکنان تأثیرگذار سپاهان خاطرنشان کرد: نویدکیا و خلعتبری در این بازی بسیار می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی متذکر شد: به اعتقاد من شانس برد دو تیم در این بازی با توجه به میزبانی پرسپولیس 50 – 50 است و در صورتی که سپاهان در این بازی برنده باشد، به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قرار می‌گیرد.

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه 29 بهمن و از ساعت 17:15 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)