به نظر می‌رسد بعضی از مدیران پرسپولیس با جریمه ۱۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان موافقند و برخی دیگر مخالف.

روزهایی که علی خطیر و جواد نکونام اختلاف داشتند دود این اختلاف به چشم استقلال می‌رفت و آن اختلافات به استقلال لطمه زد و این‌طور نبود که بدون ترکش باشد و عظمی در کل کشور و بین پیشکسوتان استقلال و حتی رئیس فدراسیون کشتی و ورزش های دیگر پیش آمد تا این اختلافات حل و فصل شود. الان هم کاملا مشخص است که درویش و گل‌محمدی اختلافات زیادی دارند که ریشه‌اش به گذشته برمی‌گردد نه مسائل اخیر.

امروز خبر رسید که بعضی از اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان را ۱۰ درصد جریمه کرده‌اند که خب با توجه به قهرمانی‌های فصل گذشته و این‌که باخت به سپاهان اولین باخت پرسپولیس در فصل جاری بود، منطقی به نظر نمی‌رسد. پرسپولیس البته بد بازی می‌کند و نمی‌برد اما سوال اینجاست که وقتی با یک باخت بازیکنان ۱۰ درصد جریمه می‌شوند زمانی که هیئت‌مدیره کارش را به درستی انجام نمی‌دهد تکلیف چیست و چه کسی آن‌ها را جریمه می‌کند!

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باید این وسط صلاح و مصلحت پرسپولیس را در نظر بگیرد و با وجود مخالفت برخی اعضای هیئت مدیره کاری نکند که در آستانه بازی حساس با النصر روحیه بازیکنان بدتر شود. اتفاقا در آستانه این بازی سرنوشت‌ساز باشگاه باید به بازیکنان پول تزریق کند و جریمه احتمالی را بگذارد برای بعد از بازی با النصر که البته امیدواریم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران این بازی را ببرد یا حداقل نبازد تا به مرحله بعدی صعود کند. این پرسپولیس هنوز پتانسیل بالایی دارد و به قول بیرانوند می‌تواند برگردد به شرطی که گل‌محمدی هم دست از بهانه‌هایش بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)