مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی آخرین احکام خود، تیم فولاد را با جریمه نقدی و مدیر عامل باشگاه ملوان را به این کمیته احضار کرد.

 

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس از سری مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) در تاریخ 12/3/90 در اهواز برگزار شد.


بر همین اساس، تماشاگران تیم میزبان مرتکب تخلفاتی شدند که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


همچنین با توجه به تخلف رضا نوروزی بازیکن تیم فولاد، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. نعیم سعداوی، مربی فولاد نیز به دلیل تخلف، به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. کوروش بختیاری زاده دیگر مربی این تیم نیز به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس در حالی در تاریخ 20/3/90 برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس، مدیر عامل و سرپرست باشگاه ملوان روزشنبه 28/3/90 باید در کمیته انضباطی حضور داشته و درخصوص اتفاقات رخ داده در دیدار فوق توضیحاتی را ارائه نمایند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)