نماینده سرمربی پرسپولیس در نشست مدیرعامل باشگاه تأکید کرده گل‌محمدی دنبال فسخ قرارداد نیست.

سرمربی پرسپولیس که برای فصل جدید چالش های مختلفی را پیش رو دیده از اینکه باشگاه نسبت به اخطارهایش بی توجهی کرده ناراحت شده و تصمیم گرفت چند روزی در تمرینات شرکت نکند.

قهر گل محمدی از پرسپولیس، باعث ایجاد تحلیل های مختلفی شده است. سفر روز گذشته او به دبی هم این شایعات را بیشتر از قبل کرده است و حتی عده ای گمانه زنی کرده اند که او برای مذاکره با یکی از باشگاه ها اماراتی راهی این سفر شده است.

پیگیری ها از جلسه روز گذشته نماینده گل محمدی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه نشان می دهد که در این نشست مدیربرنامه های سرمربی پرسپولیس دلایل ناراحتی اش از باشگاه را تشریح کرده است.

وی به نقل از گل محمدی تاکید کرده برخلاف برخی شایعات که عنوان می کنند او برای تحت فشار گذاشتن باشگاه برای تمدید قرارداد اقدام به این کار کرده از اساس کذب است و وی تنها به دلیل شرایط مالی اعضای تیم اعم از بازیکنان و کادرفنی اش و همچنین بی توجهی سیستمی به نوتیس هایی که داده تصمیم گرفته این طور ناراحتی اش را نشان دهد. 

گل محمدی به باشگاه اعلام کرده دنبال این نیست که فقط آپشن های قرارداد او پرداخت شود. این آپشن ها جزوی از قرارداد اعضای تیم است که بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فعال شده و چرا باشگاه نسبت به این بخش از قرارداد بی تفاوت است و یا طوری عنوان می شود که به نظر اعضای تیم خارج از قرارداد، حق و حقوق خود را طلب می کنند. 

سرمربی سرخپوشان همچنین از این گلایه دارد که چرا در برخی مصاحبه ها او را مقابل مردم قرار داده اند آن هم درحالی که خودش در چند نشست خبری تاکید کره صحبت از مسائل مالی در این شرایط اقتصادی درست نیست اما طوری وانمود شده که او برای قرارداد خودش این ناراحتی را نشان داده است. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس روز گذشته در حمایت از گل محمدی و نشان دادن ناراحتی خود از باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته تمرین نکردند.

یحیی گل محمدی از اینکه در این مدت سعی کرده بازیکنانش مصاحبه های جنجالی نکنند و یا کار به اعتصاب نکشد اما باشگاه نسبت به این تنش زدایی ها بی توجه بوده گلایه دارد و حالا که راهکاری جز ترک تمرین نداشته تا باشگاه متوجه شرایط تیم شود او را سیبل قرار داده اند. 

در نهایت هم نماینده گل محمدی به درویش تاکید کرده سرمربی سرخپوشان به دنبال فسخ قرارداد نیست و فقط می خواهد باشگاه در مورد وضعیت مالی تکلیف بازیکنان و اعضای تیم را مشخص کند.

قرار شده در هفته پیش رو گل محمدی در نشست هیئت مدیره شرکت کند تا در مورد این مسائل به طور شفاف تری صحبت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)