خبرگزاری پرسپولیس : مراسم معارفه آکادمی فوتبال ترافیک، عقد قرارداد بین این شرکت و باشگاه پرسپولیس و کنفرانس خبری مربوط به آن در حضور خبرنگاران در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

 در این مراسم محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، رودولف کاناوسی و رافائل بوتلهو مدیر عامل و قائم مقام آکادمی فوتبال ترافیک برزیل، امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و حمید استیلی از آکادمی فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

مراسم از ساعت 11:40 با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد. در این برنامه ابتدا مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تشریح برنامه‌های خود و استراتژی باشگاه در راستای تبدیل پرسپولیس به یک باشگاه جهانی، دانش بنیان و اخلاق محور سخن گفت. وی ایجاد تشکیلات هواداری بر پایه یک ارتباط متقابل و پویا، توسعه اقتصادی بر پایه خود اتکایی مالی و توسعه تیم‌های پایه بر مبنای پرورش بازیکن و همچنین توسعه تجارت فوتبال را از اهداف اصلی خود خواند که گام های بسیاری در این راستا بر داشته شده است.

رویانیان با بی نظیر خواندن اتفاقات یک سال اخیر در مقایسه با نیم قرن فعالیت باشگاه اعلام کرد، خواسته او این است که آنچه انجام شده است تبدیل به مطالباتی ملی شود تا برای همیشه در پرسپولیس ماندگار شده و با تغییرات مدیریتی دستخوش تغییر نشود.

در این مراسم یک تفاهم نامه و یک قرارداد همکاری بین باشگاه پرسپولیس و آکادمی فوتبال ترافیک به امضاء رسید.

مدیر عامل پرسپولیس با اعلام اینکه باشگاه دسپورتیوو و آکادمی ترافیک در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ فوتبال برزیل هستند و این شرکت تلاش دارد در سال 2014 به شرکت اول بدل شود، درباره تفاهم نامه گفت: اولین مورد به این امر اختصاص دارد که ما بازیکنان جوان زیر 21 سال را برای حضور در دوره های سه ساله آموزشی تحت روش های نوین به برزیل اعزام کنیم.

مورد دوم این است که ما بتوانیم مربیان خود را برای آموزش و دریافت آخرین روش های کار در رده های پایه به برزیل بفرستیم که آخرین تکنولوژی‌های آموزشی را به ایران و آکادمی فوتبال باشگاه بیاورند.

مورد بعدی که در تفاهم نامه دیده شده است، این است که طرف برزیلی برای یکسری اساتید و مربیان خود را برای همکاری مشترک با آکادمی فوتبال پرسپولیس به تهران می فرستند تا روش های پیشرفته را اجرا کنند.

تاسیس آکادمی فوتبال مشترک و اضافه شدن پرسپولیس به همکاری این آکادمی با باشگاه منچستر یونایتد هم از جمله اقدامات دیگری است که در این تفاهم نامه دیده شده است.

محمد رویانیان ادامه داد: حضور در تورنمنت های خارجی در رده های پایه و همچنین برگزاری تورنمنت های بین المللی داخلی در همین رده ها از دیگر مفاد تفاهم نامه است. ضمن آنکه مربیان و بازیکنان ما حتی آنهایی که در تهران آموزش می بینند تحت لیسانس این آکادمی گواهینامه خود را دریافت می کنند.

در این مراسم همچنین یک قرارداد همکاری هم به امضاء رسید که بر اساس آن 5 بازیکن زیر 15، 17، 19 و 21 سال و 5 مربی که حداقل دارای مدرک درجه A آسیا باشند به انتخاب شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس در اسفند ماه راهی برزیل خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)