در گزارش ناظر بازی دربی ۱۰۰ به حضور بیش از اندازه تماشاگران و درگیری رخ‌داده بین آنها اشاره شده و تخلف خاصی در زمینه‌های دیگر گزارش نشده است.

دربی 100 با نتیجه یک بر صفر به‌سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند. این بازی که همواره حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوانی داشته است، روز گذشته (یکشنبه) نیز دستخوش اتفاقاتی بود. ناظر بازی گزارش این اتفاقات را آماده کرده است و به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال می‌کند.

پیگیری نشان می‌دهد در گزارش ناظر بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 40 هزار نفر اعلام شده است، این موضوع در گزارش ناظر بازی ذکر شده است که در جلسه پیش از بازی بر حضور 15 هزار نفر تأکید شده بود اما بدون هماهنگی درهای طبقه دوم ورزشگاه در فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز بازی به‌روی هواداران باز شده است.

نکته بعدی قیدشده در گزارش، درگیری رخ‌داده بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال در گوشه‌هایی از ورزشگاه است.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد در گزارش ناظر بازی اشاره‌ای به درگیری پیش از بازی سیدحسین حسینی با مأموران یگان ویژه و همچنین درگیری مهدی عبدی با یک مأمور دیگر در پایان بازی نشده است، ظاهراً چون این اتفاقات پیش و بعد از جریان بازی رخ داده، ناظر بازی این اتفاقات را ندیده است و کمیته انضباطی در صورت لزوم، از روی فیلم‌های پخش‌شده در خصوص این اتفاقات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در مورد خوشحالی بعد از بازی علیرضا بیرانوند که با شکایت باشگاه استقلال همراه شده است چیزی در گزارش ناظر بازی دیده نمی‌شود.

ناظر بازی اعتراض‌های ساپینتو و گل‌محمدی سرمربیان دو تیم را طبیعی خوانده است و موضوع خاصی در این زمینه به مراجع ذی‌صلاح گزارش نشده است.

در صورتی که تخلفات دیگری رخ داده باشد، کمیته انضباطی به آنها ورود خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)