باشگاه پرسپولیس از یکی است بازیکنان تیم پدیده مشهد فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به نقل از میزان، پس از بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد اعلام شد که باشگاه پدیده از باشگاه پرسپولیس به خاطر بازی کردن عیسی آل کثیر شکایت کرده و خواستار این شده که بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود این تیم تغییر کند.

این در شرایطی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تاییدیه بازی آل کثیر را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و همچنین مبلغ جریمه آل کثیر هم از حساب باشگاه پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا کسر شده است.

در همین خصوص و پس از شکایت عجیب باشگاه پدیده از پرسپولیس باشگاه پرسپولیس هم از باشگاه پدیده به علت استفاده غیر قانونی است محمدرضا فلاحیان شکایت کرده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که فسخ قرارداد فلاحیان با باشگاه نود ارومیه و پیوستنش به تیم پدیده غیر قانونی بوده و ظاهرا مسئولان باشگاه نود ارومیه معتقدند که مُهر این باشگاه توسط این بازیکن جعل شده و زیر نامه فسخ او زده شده است و این فسخ غیر قانونی است.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که فسخ فلاحیان و بازی کردنش برای پدیده کاملا غیرقانونی بوده و به همین دلیل از باشگاه پدیده به خاطر این مسئله شکایت کردند. اگر این ادعا درست باشد نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس تغییر کند.

در همین خصوص چند هفته گذشته هم باشگاه پیکان از باشگاه پدیده به همین دلیل شکایت کرده بود. حالا باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به این شکایات چیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)