پرسپولیس نیوز : مسوولان باشگاه‌های؛ پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال تهران و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با حضور در ساختمان بیمه ایران در مراسم امضاء قرارداد همکاری که منجر به پوشش بیمه‌ای هواداران این باشگاه‌ها می‌شود، شرکت کردند.

 محسن پورکیانی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه ایران امروز چهارشنبه میزبان علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پندار خمارلو و حسین علیپور مدیران روابط عمومی و اداری باشگاه پرسپولیس همراه با مصطفی آجورلو، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی و افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران بود.

در این مراسم، محمد حیدری، عضو هیأت مدیره و معاون فنی، نعمت‌الهی معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی دیگر از مدیران و معاونان بیمه ایران حضور داشتند تا قرارداد همکاری بین بیمه ایران با این سه باشگاه منعقد شود.

در جریان این نشست، پورکیانی پس از خیرمقدم به مقام‌های سه باشگاه گفت: فوتبال پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در ایران و دنیا است و ما خوشحال هستیم این همکاری با این سه باشگاه شکل می‌گیرد و این سه باشگاه توفیق داشته‌اند تا مکان‌های خوب بالای جدول را در اختیار داشته باشند. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی پرطرفدارترین باشگاه‌ها هستند و موفقیت آنها باعث نشاط جامعه است و من شخصا امیدوارم بار دیگر یک تیم ایرانی را قهرمان آسیا ببینیم.

وی ادامه داد: آن چه قابل انکار نیست، نقش موثر هواداران در موفقیت تیم‌های ورزشی است. چنانکه بعضی باشگاه‌ها به نشانه یار دوازدهم شماره 12 تیم خود را خالی نگه می‌دارند، که نشانی از قدردانی نسبت به آنها است. باشگاه‌ها همچنین تلاش دارند تا در اقدامی متقابل برای تماشاگران خود امکاناتی فراهم کنند که از جمله آنها باید به ایجاد پوشش بیمه‌ای اشاره کرد. چنانکه سال گذشته وقتی با کمال تاسف یکی از تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه تختی فوت شد، بیمه ایران با توجه به پوششی که داشت، توانست از خانواده آن مرحوم حمایت کند.

مدیر عامل بیمه ایران اضافه کرد: ما اکنون در صدد آن هستیم که شرایط بهتری را برای باشگاه‌ها به وجود بیاوریم و این قرارداد، قدمی در جهت و ارائه خدمات بهتر به هواداران فوتبال و توسعه ضریب پوشش بیمه در کشور است.

براساس این قرارداد، هر بیمه‌گذار یکی از خدمات بیمه ایران غیر از بیمه‌های شخص ثالث و تکمیلی درمان را دریافت کند، می‌تواند یک کد هواداری مربوط به این سه باشگاه را دریافت نماید و با ثبت آن در سامانه بیمه هوادار جزو مشتریان تیم ثبت می‌شود. در پی این اقدام سندی برای این هوادار صادر می‌شود که بر اساس آن از پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث به شکل رایگان بهره‌مند خواهد شد.

به این ترتیب با ثبت‌نام، این بیمه‌گذار به عنوان مشتری باشگاه محبوبش، هم خود فرد بیمه می‌شود و هم امیدواریم با کمک به اقتصاد ورزش کشور، در مسیر بیمه شدن این باشگاه‌ها در مسیر مواجهه با مشکلات کمک کنیم.

و اما در ادامه صحبت‌ها، علی اکبر طاهری خاطرنشان کرد: بحث پوشش بیمه برای مواجهه با وقایعی است که همواره در جامعه در ابعاد گوناگون وجود دارد. چنانکه گفته‌اند حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند. بیمه می‌تواند امنیت روانی و تضمین مالی را در مواجهه با حوادث ایجاد کند.

از سوی دیگر ما همیشه می‌گوییم هواداران ولی نعمت ورزش هستند. فوتبال هم به آنها زنده است. پس نمی‌توانیم نسبت به شرایط آنها بی‌تفاوت باشیم. این درست است که وظیفه اصلی ما اجرای خواسته آنها با موفقیت ورزشی و ایجاد خوشحالی در آنها و نشاط در جامعه است تا ناهنجاری‌ها به هنجار بدل شوند اما نسبت به آنها برای خودمان مسوولیت بیشتری هم قائل هستیم، ایجاد پوشش بیمه‌ای از جمله این اقدامات است. از سوی دیگر ما هرگاه هواداران و اصولا مردم را در سرفصل کارها بیاوریم نه تنها خود باشگاه کار را بهتر پیش می‌برد، بلکه امکان ارائه خدمات به هواداران هم فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: اتفاق امروز، شروع یک همکاری است و باید آن را گسترش بدهیم. سال قبل وقتی آن اتفاق برای آن هوادار روی داد، بسیار متأثر شدیم و از بیمه ایران به خاطر اینکه کمک حال بازماندگان شد، تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده گام‌های بزرگتری برداریم. در ادامه این نشست سرمربی پرسپولیس هم به ایراد صحبت‌هایی پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ گفت: شاید جسارت باشد که بعد از صحبت‌های آقایان، حرفی بزنم. من قبل از هر چیز به مسوولان بیمه ایران و مسوولان سه باشگاه سلام می‌کنم و در آستانه سال جدید آرزوی بهترین‌ها را برای ایرانیان دارم و یکی از اتفاقات خوب می‌تواند همین اتفاق امروز باشد.

وی تصریح کرد: من یک خارجی هستم. به ایران آمدم که دانش و تجربه خودم را در خدمت مردم و فوتبال ایران قرار بدهم. از اینکه ببینیم سرمایه‌گذاری‌ها در ورزش بیشتر انجام می‌شود، بسیار خوشحال می‌شوم. مسوولان هم، همواره می‌گویند که فوتبال فراتر از یک ورزش است. دیگر همه می‌دانیم فوتبال چه اهمیتی دارد و از آن مهمتر سرمایه‌گذاری برای ورزش، جوانان و بخش سلامت است. همچنین ثابت شده که سود این سرمایه‌گذاری چقدر زیاد به جامعه بر می‌گردد و حتی بیمه سلامت را هم شامل می‌شود، چون مردم با ورزش سالم‌تر خواهند بود و کمتر به هزینه درمان نیاز پیدا می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما همه می‌دانیم از جهت سلامتی‌های جسمی و روانی چه خطراتی یک جامعه را تهدید می‌کند. ورزش تنها فضایی است که سلامت را از هر دو جهت برای جوان‌ها تضمین می‌کند. همانطور که در صحبت‌ها گفته شد نیز، اتفاق امروز یک همکاری چند جانبه است که در آن از یک سو هواداران تحت پوشش قرار می‌گیرند، از سوی دیگر باشگاه منافع مالی جدیدی پیدا می‌کند و از جهت دیگر شرکت شما می‌تواند از ظرفیت‌های فوتبال استفاده کند و من از طرف خودم و بازیکنانم از این حرکت تشکر می‌کنم. بازیکنان جوان هم می‌توانند از این فضا برای رشد و ترقی بیشتر بهره ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)