مرجع خبری پرسپولیس : مرجع خبری باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخش جدیدی راه اندازی کرده و با کمک به وبلاگ نویسان پرسپولیسی زمینه رشد و شکوفایی آنان را فراهم آورد.

 

به همین منظور بخشی برای معرفی و تبلیغ رایگان یک وبلاگ پرسپولیسی در کنار سایت راه اندازی خواهد شد و هر هفته به معرفی یک وبلاگ سرخ خواهد پرداخت. برای آگاهی از چگونگی عضویت و استفاده از این امکان روی ادامه مطلب کلیک کنید…

 

هواداران می توانند برای معرفی وبلاگ خود در سایت مرجع خبری پرسپولیس ، یک عنوان حداکثر 5 کلمه ای ، و یک لوگو در اندازه حداکثر 60×120 پیکسل ارسال نمایند که به صورت مستقیم به وبلاگ شما لینک خواهد شد. در صورت نداشتن لوگو از لوگوی پیش فرض استفاده خواهد شد.

 

– شرایط عمومی


وبلاگ شما باید یکی از دو ویژگی زیر را داشته باشد:

 

1- وبلاگ مخصوص تیم پرسپولیس باشد. یعنی آدرس ، عنوان و یا موضوع مطالب آن مربوط به هواداری تیم پرسپولیس و یا بازیکنان مربیان و یا مدیران سابق یا فعلی این تیم باشد.

 

2- موضوع وبلاگ پرسپولیسی(فوتبالی) نباشد و وبلاگ شخصی شما باشد اما می توانید جهت وارد شدن در مجموعه وبلاگ های سرخ ، یک پست درباره معرفی تیم پرسپولیس و سایت مرجع خبری پرسپولیس ارسال کنید تا پیوند لازم برقرار شود. برای اطلاع از زمان ارسال این پست هماهنگی به عمل آورید.

 

 

– شرایط اختصاصی

1- پیوند به سایت مرجع خبری پرسپولیس در قسمت لینکستان وبلاگ با آدرس : http://www.perspolisnews.com

 

2- پس از آماده کردن شرایط قبلی ، دارنده وبلاگ باید مشخصات لازم (آدرس وبلاگ / عنوان وبلاگ / لوگوی وبلاگ/ ایمیل مدیر) را از طریق فرم نظرات همین صفحه جهت ثبت نام و هماهنگی و تعیین زمان نمایش تبلیغ  ارسال نماید. اگر اسم وبلاگ شما کوتاه است در صورت تمایل می توانید نام یا نام خانوادگی خود را نیز ارسال نمایید تا زیر عنوان وبلاگ درج شود.

 

 

گفتنی است تبلیغ تمامی وبلاگ هایی که با فراهم آوردن شرایط عمومی و اختصاصی در برنامه حمایت از وبلاگ های سرخ ثبت نام نمایند پس از بررسی مدیریت سایت و تایید شرایط ،  به ترتیب و با اولویت زمانی به مدت 4 روز تا یک هفته(بسته به میزان استقبال و حجم درخواست ها) در کنار سایت قرار خواهد گرفت.

 

در پایان اگر تعداد وبلاگ ها به حد کافی رسید یک دایرکتوری از تمام وبلاگ ها تشکیل خواهد شد و لیست آنها در سایت قرار خواهد گرفت. دوستان خود را نیز می توانید از برگزاری این جشنواره مطلع کنید.

 

* تذکر : از معرفی وبلاگ های سیاسی یا خلاف قوانین جاری معذوریم.

 

با تشکر . مدیریت مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)