مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 17:30 دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد و مراسمي براي جشن تولد دروازه‌بان اين تيم برگزار شد.

در اين تمرين بازيکنان پس از گرم کردن بدن‌هاي خود به کار با توپ پرداختند و مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود قرار دادند.

* در ابتداي تمرين هواداران پرسپوليس که حدود 40 نفر بودند پشت درب‌هاي بسته حضور داشتند اما با وساطت دايي هواداران مجوز حضور در داخل ورزشگاه را گرفتند تا تمرين را از نزديک تماشا کنند.

* حسين عبدي و مولايي 2 مربي پرسپوليس قبل از شروع تمرين وضعيت چمن ورزشگاه درفشي را تست و تاييد و با توجه به ريزش باران شديد که زمين را لغزنده کرده بود مجوز تمرين قرمزپوشان را در چمن تاييد کردند.

* هواداران دقايقي در مقابل درب ورزشگاه درفشي فر با مازيار زارع اختصاصي به گفت و گو پرداختند.

* در ابتداي تمرين مياچ با بازيکنان به گفت و گو پرداخت.

* در ابتداي تمرين جشن تولدي براي عليرضا حقيقي با تهيه يک کيک گرفته شد. بازيکنان در چمن ورزشگاه درفشي هر کدام به نوبت به عليرضا حقيقي تبريک گفتند و سپس عکس يادگاري گرفتند.

*‌حميد علي عسگر به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين کرد.

* تعدادي از ليدرها نيز در تمرين امروز حضور داشتند.

* تعدادي از هواداران پرسپوليس نامه‌هايي را براي علي دايي تهيه کردند و با ديدن او پس از دقايقي صحبت با وي نامه‌ها را به او دادند.

* سپهر حيدري، جلال اکبري و غلامرضا رضايي غايب بودند.

* دروازه بانان پرسپوليس پس از گذشت 10 دقيقه از تمرين به صورت اختصاصي با يحيوي به تمرين پرداختند.

* حضور برادر کوچک‌تر ابراهيم شکوري در تمرين امروز جالب بود و سوژه بازيکنان شده بود.

* بازيکن پرسپوليس در انتهاي تمرين به فوتبال دستگرمي در نيمه زمين پرداختند. در اين بازي بازيکنان اصلي در ديدار مقابل مس کرمان تنها به شوت زني به دروازه پرداختند و زودتر تمرين را ترک کردند.

* در تمرين امروز از توپ‌هاي آسيايي استفاده شد.

* در ابتداي تمرين يکي از عکاسان به صورت پنهاني قصد ورود به ورزشگاه را داشت که علي دايي به او تذکر داد و اعلام کرد اگر قرار است خبرنگار و عکاسي داخل ورزشگاه بيايد بايد همه با هم وارد ورزشگاه شوند که اين موضوع موثر شد.

* محمد نوري همچنان با دست باند‌اژ شده تمرين مي‌کند.

* حميد علي عسگر پس از 30 دقيقه تمرينات اختصاصي به يخ درماني پرداخت و سپس راهي رختکن شد.

* دروازه بانان پرسپوليس در تمرين امروز بسيار شاداب نشان دادند. بر همين اساس بارها مورد تقدير يحيوي قرار گرفتند.

* بي دقتي وحيد هاشميان در ضربه به چارچوب در تمرين امروز مشهود بود که باعث ناراحتي کادر فني شد.

* دايي در گوشه‌اي از زمين بيشتر نظاره گر تمرين بود و فقط دقايقي به راهنمايي بازيکنان مي‌پرداخت. او در ابتدا و انتهاي تمرين جوابگوي سؤالات خبرنگاران در خصوص وضعيتش در سال آينده و خبري مبني بر پيشنهاد جديد تيم‌هاي خارجي بود.

* پرسپوليس آخرين تمرين خود قبل از ديدار روز سه شنبه برابر الاتحاد عربستان را فردا ساعت 16 در ورزشگاه آزادي دنبال خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)