مرجع خبری پرسپولیس: با تغییر هتل پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم و نقل مکان آنها از هتل اوین به هتل لاله، برنامه های سرخ پوشان در سالن ها و رستوران های این هتل برگزار می شود.

برنامه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پیش از بازی با مس کرمان نیز امشب (پنج شنبه شب)  در رستوران روتیسری هتل لاله برگزار شد.

در این برنامه که در آستانه میلاد امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت به مولودی خوانی برای پرسپولیسی ها پرداخت.

پس از آن نیز حبیب کاشانی دقایقی را برای بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد و پایان بخش شب نشینی سرخ پوشان نیز، صرف شام در این رستوران بود.

* حبیب کاشانی در پایان صحبت های خود با بازیکنان اعلام کرد که به مناسبت عید سعید غذیر خم، به کسانی که نام آنها علی یا یکی از اسامی امیرامومنین (ع) است، از طرف باشگاه عیدی می دهد. بدین ترتیب علیرضا حقیقی، علیرضا محمد از میان بازیکنان، مرتضی محسنی و علی اصغر محلوجی از کادر پزشکی و علی اصغر نوروزعلی از کادر تدارکات تیم، نفری 100 دلار عیدی گرفتند.

 

* در برنامه امشب، محمدرضا مولایی بدنساز تیم مورد تشویق بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت. کاشانی با ابراز رضایت از عملکرد بدنساز تیم در تعطیلات میان فصل که نتیجه آن در عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان مشهود بود، از بازیکنان خواست او را تشویق کنند.

 

* از میان 19 نفر حاضر در اردوی هتل لاله، فردا و پیش از بازی یک نفر از لیست خارج می شود.

* به مناسبت میلاد امام هادی (ع) و فرا رسیدن عید غدیر، برنامه مولودی خوانی برای پرسپولیسی ها تدارک دیده شده بود.
* محمود خوردبین واحمد رضا عابدزاده که شایعه اختلاف آنها در برخی رسانه ها منتشر شده بود، در حین صرف شام با هم بودند و صدای خنده آنها، گاهی توجه دیگران را جلب می کرد!

منبع: سایت رسمی پرسپولیس

تصاویر مرتبط با خبر:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)