پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده گفت: من با مرزبان 3 سال در سپاهان کار کردم و او یکی از بهترین مربیانی است که من می شناسم .

مهدی جعفرپور که شب گذشته با عقد قراردادی به تیم فوتبال پدیده مشهد پیوست اظهار داشت: در حال حاضر در مشهد حضور دارم. قرارداد یکساله ای را با پدیده امضا کردم و از دیروز نیز در تمرینات حضور دارم. به دنبال این هستم تا یک فصل خیلی خوب را در این تیم سپری کنم.

وی ادامه داد: شرایط تیم پدیده خوب است و واقعا به تیمی که به آن علاقمند بودم رفتم. به تیمی آمدم که به جز مسائل فنی، رفاقت هم در آن وجود دارد.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جدایی اش از این باشگاه تاکید کرد: من کاری به پرسپولیس ندارم. به صورت کلی حرف می زنم و فقط می گویم به تیمی آمدم که به جز مسائل فنی، رفاقت هم در آن وجود دارد.

جعفرپور درباره اینکه سال گذشته گفته می شد از طریق واسطه ها به پرسپولیس آمده و آیا این مساله در پدیده هم صدق می کند، بیان داشت: من با مرزبان 3 سال در سپاهان کار کردم. او یکی از بهترین مربیانی است که من می شناسم . ااز لحاظ فنی و شخصیتی انسان بسیار وارسته ای است. او بازی مرا دیده بود و با من صحبت کردم. سپس به تمرینات پدیده آمدم، به همین راحتی. تمام کسانی را که سال گذشته برای من حرف درآوردند که با دلالی وارد پرسپولیس شدم، به خداوند واگذار می کنم.

وی در پایان افزود: در سال گذشته در پرسپولیس به من زیاد بازی نرسید وگرنه بازیکنی نبودم که بخواهم یک دفعه در این فوتبال بازی کنم. من سال ها در سپاهان حضور داشتم و تجربه بازی در جام باشگاه های آسیا را دارم. پارسال هم هروقت به میدان رفتم یا دستورات مربیان را خوب انجام دادم ویا پاس گل دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)