مدیرعامل باشگاه  تراکتورسازی گفت:به طرفداران خوب تراکتور این وعده را می دهم که برای فصل آینده تیم بزرگ و  پرقدرتی را تدارک دیده ایم و از هفته نخست برای کسب قهرمانی پا به میدان می گذاریم.

محمد حسین جعفری درباره اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی مقابل الشباب و شعار هواداران تراکتور علیه خود عنوان کرد:چنین اتفاقاتی  اصلابرایم اهمیتی ندارد.وقتی تیم می بازد همه دنبال مقصر هستند و می خواهند خودشان را تخلیه کنند.ایرادی ندارد که من مورد هجمه قرار بگیرم.من مدیرعامل باشگاه هستم و تحملم از همه بیشتر است.

مدیرعامل تراکتورسازی تصریح کرد:به تعداد افرادی که چهارشنبه شب علیه من شعاردادند کاری ندارم اما  منشا اینگونه کارها را می دانم و حتی به خوبی می دانم چه کسانی این شعارها را می دادند و جوانان طرفدار تراکتورسازی را در ابن بازی تحریک کردند.

وی ادامه داد:ما بازی های حساسی در  لیگ برتر در پیش داریم و می خواهیم سهمیه آسیا را مانند فصل گذشته بگیریم.در آسیا هم با دو تیم عربی بازی داریم و نباید دچار حاشیه شویم.تراکتور همین حالا شانس نایب قهرمانی و حتی قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دارد.

جعفری افزود:من می پذیرم که پیکان حملات به سمتم باشد به شرط اینکه تیم به حاشیه نرود.همیشه حق با مردم است اما اینجا بحث به صورت خودجوش شکل نگرفت و برخی از احساسات پاک هواداران واقعی تراکتورسازی سو استفاده کردند.در پایان فصل این مسائل را باز می کنم و خواهم گفت ریشه اینگونه اقدامات از کجاست.فوتبال برد و باخت دارد.استقلال هم در تهران شکست خورد آیا مدیرش مورد اینگونه اعتراضات قرار گرفت؟در بازی که ما 5 موقعیت صد در صد گل داشتیم آیا باید مدیر عامل باشگاه مورد هجمه قرار بگیرد؟ایرادی ندارد،این برد و باخت ها می آید و می رود و روسیاهی به آنهایی می آید که می خواهند اخلال کنند.

مدیرعامل تراکتورسازی خطاب به آن گروه از افرادی که علیه وی شعار دادند افزود:آقایان بدانید جعفری آدمی نیست که شما فکر می کنید.جعفری آدمی نیست که اجازه بدهد شما از آخور برخی بازیکنان نان بخورید.باز هم می گویم که من آدمی نیستم که اجازه بدهم برخی افراد برایم تصمیم بگیرند.من منافع باشگاه را به منافع برخی آقایان نمی فروشم و اجازه نمی دهم تراکتورسازی را تاراج کنند.حداکثر زوری که این ها داشتند همانی بود که در بازی الشباب دیدیم،ایرادی ندارد من می گذرم و اجازه نمی دهم تراکتور را به حاشیه ببرند.

وی تاکید کرد:واقعیت این است باشگاه تراکتورسازی در این سالها با تواناییهای مدیریتی من پیش رفته است.این آقایان از حدود 2 ماه پیش دست به حاشیه سازی زدند و در راه ما سنگ انداختند.آنها پیش خود فکر کردند اگر تراکتورسازی در این فصل هم نتیجه بگیرد که به حول و قوه الهی این اتفاق در حال رخ دادن است تکان دادن جعفری دیگر سخت می شود.بنابراین کاری کنیم که تیم نتیجه نگیرد حتی به قیمت ناراحتی هواداران شود اما به طرفداران خوب تراکتور این وعده را می دهم که برای فصل آینده تیم بزرگ و  پرقدرتی را تدارک دیده ایم و از هفته نخست برای کسب قهرمانی پا به میدان می گذاریم.به این آقایان به اصطلاح دلسوز می گویم که بدانید جعفری بوده،هست و خواهد بود.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده قرارداد تونی اولیویرا تمدید می شود یا نه عنوان کرد:هنوز با هیات مدیره به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما بعید می دانم او را نگه داریم.

وی درباره دلیل این تصمیم گفت:این هم از مواردی است که باید در پایان فصل توضیح بدهم.البته باید با هیات مدیره بررسی بیشتری انجام بدهیم و پس از آن به تصیم قطعی برسیم.هنوز چیزی قطعی نیست.

جعفری درباره اینکه آیا با گزینه خاصی برای فصل آتی تراکتورسازی مذاکره داشته است یا نه و اینکه سرمربی فصل بعد تراکتور ایرانی است یا خارجی خاطرنشان کرد:هنوز در این زمینه کار خاصی نکرده ایم.سرمربی فصل بعد هم می تواند ایرانی یا خارجی باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه آیا در پایان فصل برخی بازیکنان از تیم کنار گذاشته خواهند شد گفت:الان وقت این حرفها نیست.ما بازی های حساسی در پیش داریم و هر بازیکنی نظر باشگاه را تامین کند می تواند برای فصل بعد در تراکتورسازی بماند.

جعفری درباره مشکل محمد ابراهیمی اظهار داشت:ابراهیمی در اختیار تیم قرار گرفته است.حتی من به تونی گفتم که می تواند از او در بازی با الشباب استفاده کند که این اتفاق نیفتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)