مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ بازیکنی در نیم فصل از تیم فوتبال این باشگاه جدا نمی شود.

ˈمحمدحسین جعفریˈ، در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در سه جام لیگ برتر، حذفی و بازی های آسیایی و نیاز این تیم به تقویت، نه تنها بازیکن و یا بازیکنانی از تیم جدا نمی شوند بلکه مدیریت باشگاه در نظر دارد تا در صورت تمایل کادر فنی بازیکنان جدیدی نیز به ترکیب تیم اضافه کند.

وی اضافه کرد: باشگاه با حفظ بازیکنان فعلی، بازیکنانی که توانایی کمک به تیم در راه کسب موفقیت را داشته باشند را جذب تیم خواهد کرد.

جعفری همچنین از حضور در آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: به همراه تعدادی از مسوولان باشگاه در این آیین که در مالزی برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام فدراسیون، ایران در لیگ قهرمانان آسیا با کسب 813.5 امتیاز با سه و نیم تیم در این لیگ حضور می یابد و با توجه به نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی در فصل گذشته، این تیم به عنوان یکی از سه تیمی که به طور مستقیم در این لیگ شرکت می کنند در لیگ قهرمانان حضور می یابد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هم اکنون با 24 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته در هفته شانزدهم که چهارشنبه این هفته برگزار می شود میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)