خبرگزاری پرسپولیس :  مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس را به خودزنی تشبیه می‌کند و به مشکلات متعدد مالی فجر اشاره دارد.

جعفر جعفری درباره انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس، توضیح داد: توافق قطعی صورت گرفته و همه چیز منوط به پرداخت مبلغی است که قرار شده باشگاه پرسپولیس به حساب‌مان بریزد. هر وقت این مبلغ را پرداخت کردند، ما هم رضایت نامه را صادر می‌کنیم. هیچ مشکلی هم بین من و رویانیان نیست و وضعیت فعلا سفید است. به هر حال ما قید بهترین بازیکنانمان را برای حل بخشی از مشکلاتمان زدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که انتقال حقیقی تا چند روز دیگر به صورت کامل انجام می‌شود؟ بیان کرد: حضرت نوح 900 سال عمر کرد، اما گفت اگر می‌دانستم عمر کوتاه است برای خودم خانه و کاشانه درست نمی‌کردم! به هر حال تا چند روز دیگر این کار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی همچنین درباره مخالفت محمود یاوری با انتقال حقیقی به پرسپولیس، عنوان کرد: یاوری هم حق دارد. به هر حال حقیقی ستون تیمش است و باید هم مخالفت می‌کرد اما اکنون به خواسته باشگاه احترام گذاشته تا مشکلات حل شود. ما به خاطر بازیکنان مجبور شدیم تن به این انتقال دهیم و این کار به نوعی خود زنی بود.

جعفری افزود: مشکلات مالی بسیار است، اما آقایان مسئول در استان بی‌خیال نشسته‌اند و شعار می‌دهند. برای آنها فرقی نمی‌کند که تیم لیگ برتری داشته باشند یا نه. 30 سال است خون دل خورده‌ام و مردم می دانند که بنده به همراه سرپرست تیم و سایر افراد با کمترین امکانات می‌سازیم. خدا هم لطف کرده، اما با این وضعیت نمی‌توان تیم داری کرد.

جعفری اضافه کرد: تبریز دو تیم لیگ برتری دارد و فولاد گستر را هم می‌خواهد اضافه کند اما استان فارس به جز فجر فنی یک تیم هندبال یا بسکتبال هم ندارد. با این حال ما فقط به عشق شهید سپاسی فرصت می‌کنیم. اما ما فقط سپاه پاسداران را داریم، اما سپاه چقدر هزینه کند؟ آنها هم می‌گویند وقتی مسئولان استان کاری نمی‌کنند، ما برای چه هزینه کنیم؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)