خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: برابر پرسپولیس متحول‌شده محکوم به شکست نیستیم و تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی زیبا می‌کنیم.

جعفر جعفری در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی و دیدار برابر پرسپولیس عنوان کرد: فجر همیشه روی پای خود ایستاده و از بازیکنان خودش تغذیه می‌کند. پرسپولیس هم تغییراتی داشته و با آمدن سرمربی جدید شرایط جدیدی دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان جدیدی را جذب کرده و شرایط با قبل متفاوت است. امیدوارم هواداران فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشند. ما همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و محکوم به شکست نبودیم، مخصوصا مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم و در این دیدار نیز به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی درباره پیروزی این تیم در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی یادآور شد: شرایط پرسپولیس نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است. این تیم در چند هفته گذشته با رفتن ژوزه و سرمربیگری یحیی گل‌محمدی شرایط متفاوتی دارد. آن بازی به تاریخ پیوسته و هم اکنون برابر پرسپولیس متحول شده بازی خواهیم کرد.

وی درباره حضور رضا حقیقی در تیم پرسپولیس یادآور شد: حقیقی زمانی که فجرسپاسی بود دو اخطاره بود و فکر می‌کنم در بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت نیز یک کارت دریافت کرد و به این ترتیب سه اخطاره است و نمی‌تواند برابر ما بازی کند.

مدیرعامل فجرسپاسی درباره امتیازات نزدیک در جدول تصریح کرد: متاسفانه ما با یک باخت از رده سومی به رتبه دهم آمدیم. جدول کاذبی است و نمی‌شود به آن توجه کرد. هر تیمی که یک امتیاز از دست بدهد رتبه‌اش در جدول متفاوت خواهد شد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های کفاشیان مبنی بر استعفایش یادآور شد: نمی‌دانم نظر کفاشیان چیست. تا روز گذشته که اعلام می‌کرد با قدرت در کارش می‌ماند و استعفا نمی‌دهد. باید با او صحبت کنم و ببینم نظرش چیست.

وی درباره اینکه آیا با برگزاری مجمع فوق‌العاده موافق است، گفت: به نظرم در شرایط فعلی، آرامش بهترین چیز برای فوتبال است. ما دو بازی سخت در خرداد ماه داریم که باید تمام تلاش خود را بکنیم و بتوانیم در این بازی‌ها به برتری دست یابیم. باید تصمیمی بگیریم که برای آرامش فوتبال مفید باشد.

جعفری در مورد اینکه گفته می‌شود اعضای مجمع با کفاشیان موافق هستند، تاکید کرد: باید دلایل استعفای کفاشیان را بشنویم. به هر حال سیاه و سفیدی در همه جا وجود دارد. متاسفانه اخیرا نتایج ضعیفی گرفته ایم اما کارهای خوبی هم داشته‌ایم که باید دیده شود. نمی‌توانیم همه چیز را با نتایج ارزیابی کنیم. به هر حال باید مجمع تشکیل و دلایل استعفای کفاشیان نیز مطرح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)