پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: به هیچ عنوان با رفتن سرپرست تیم موافقت نمی‌کنم و راضی نیستم او از تیم جدا شود.

به گزارش فارس ، جعفر جعفری در خصوص اختلافی که بین محمد عاری و غلامحسین پیروانی به وجود آمده و سرپرست فجر اعلام کرده عطای فوتبال را به لقایش خواهد بخشید، اظهار داشت: اختلافی نبوده است عاری پس از اینکه یاوری رفت نظر شخصی خود را اعلام کرده و گفت دلیلی بر رفتن یاوری نبوده است اگر ناراحتی هم بوده باید ما ناراحت می‌شدیم نه شخص دیگری.

وی ادامه داد: شب گذشته هم فردوسی‌پور به این مسائل پرداخت که دستش درد نکند او نباید چنین مسائل را مطرح کند. حالا عاری هم کمی ناراحت شده اما به هیچ عنوان با رفتن او موافقت نمی‌کنم. از صبح امروز او 10 کار برای ما انجام داده و اگر صحبتی کرده ناراحت بوده است به عنوان مدیرعامل باشگاه و عضوی از هیئت مدیره به هیچ عنوان راضی نیستم که عاری از فجرسپاسی برود.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی خاطرنشان کرد: او سوابق درخشانی دارد و هیچ چشم‌داشتی هم ندارد سال‌هاست برای فجر سپاسی زحمت می‌کشد و اگر من هم بخواهم به زور مبلغی را به او بدهم وی اکراه دارد. هیچ چشمداشتی ندارد و مانند سرپرستان دیگر تیم‌ها نیست. واقعا دلش برای تیم می‌سوزد تا زمانی که من باشم نمی‌گذارم او از فجرسپاسی جدا شود.

جعفری در مورد اینکه پیروانی اعلام کرده برخی‌ها نمی‌خواستند او به فعالیتش ادامه دهد و مسائلی را علیه باشگاه مطرح کرده،گفت: نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم ما این بحث را تمام کردیم خودم هزار تا بدبختی دارم. سرمربی تیم مشخص نشده و بحث‌های دیگر هم وجود دارد ما از او تشکر کردیم و دیگر فکر نمی‌کنم صلاح باشد به این مسائل بپردازیم.

وی در مورد اینکه باشگاه مس با استعفای یاوری موافقت کرده و قرار است او هفته آینده از این تیم جدا شود، گفت: زمانی که یاوری از مس جدا شد ما این بحث را در هیئت مدیره مطرح خواهیم کرد و وارد مذاکره می‌شویم. به هیچ عنوان اخلاقی نیست با مربی‌ای که قرارداد دارد مذاکره کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)