مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در یک نشست خبری اعلام کرد که برای حرفهای مدیر رسانه‌یی‌شان مدرک دارند.

 

ایسنا، محمد حسین جعفری در خصوص سفر به همراه اعضای اتحادیه باشگاه‌ها به کشور پرتغال و اسپانیا گفت: ما در این سفر امکانات این باشگاه‌ها را بررسی کردیم و مسائلی را نیز مطرح ساختیم. ما فاصله بسیار زیادی با باشگاه‌های اروپایی داریم و باید با برنامه حرکت کنیم تا فاصله‌مان زیاد نشود ولی می‌توانیم این عقب‌ماندگی از باشگاه‌های اروپایی را با برنامه جبران کنیم.

 

وی درخصوص حاشیه‌های مختلف ایجاد شده اظهار داشت: در هفته بیست و چهارمین لیگ فصل قبل جریانی در تیم ما شروع شد که آقای قلعه‌نویی در نشست خبری اظهار داشت که این تیم آدم‌های بزرگ می‌خواهد ولی کسی جواب وی را نداد که آدم بزرگ آیا کسی است که دیپلم و چند کاپ دارد. همه می‌دانند آقای قلعه‌نویی چرا آن حرف‌ها را در محافل عمومی می‌گوید که این تیم‌ آدم‌های بزرگی می‌خواهد ولی من درخصوص صحبت‌ها کوتاه آمدم و سخنی نگفتم.

 

جعفری ادامه داد: آقای قلعه‌نویی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است ولی حاشیه‌هایی هم در پایان فصل قبل برای ما ایجاد کرده است.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من با برنامه به تراکتورسازی آمدم و برنامه‌ام را در اولین حضورم ارائه دادم و شما برنامه‌هایی را که اعلام کرده بودم را بررسی کنید و ببینید چه مقداری از برنامه‌هایم را عملی کردم.

 

وی درخصوص هواداریاران بیان کرد: هواداریاران کسانی هستند که بدون چشم‌داشت مالی و مخلصانه برای باشگاه زحمت می‌کشند. AFC از باشگاه‌ها می‌خواهد که در استادیوم‌ها مهماندار داشته باشند و هواداریاران ما نیز به نوعی مهماندار هستند.

 

جعفری درخصوص انتخاب تونی الیویرا به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما مربی‌ای می‌خواستیم که سابقه مربی‌گری در جام باشگاه‌های آسیا را داشته باشد. پس از بررسی مربیان داخلی، به سراغ مربیان خارجی رفته و از بین گزینه‌هایمان آقای تونی الیویرا را انتخاب کردیم که کارلوس کی‌روش نیز وی را تایید کرده بود. تیم تراکتورسازی یکی از بهترین‌ها است و می‌توانیم این بهتر بودن را در آینده نمایان سازیم.

 

مدیرعامل تراکتورسازی درخصوص دادن عملکرد خود در باشگاه و اینکه به این عملکرد چه نمره‌ای می‌دهد؟ اظهار داشت: من نمی‌توانم به خودم نمره بدهم و این موضوع را به مردم و هوادران‌مان واگذار می‌کنم. ولی تمام تلاشم را برای موفقیت تراکتورسازی انجام داده و خواهم داد و تا زمانی که در تراکتورسازی حضور دارم مخلصانه برای این تیم و هوادارانش کار خواهم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درخصوص مصاحبه مدیر روابط عمومی باشگاه که در گذشته گفته بود آقایان کارهایی کردندکه حکم سنگسار دارد و در پی آن شکایت استقلالی‌ها را به دنبال داشت اظهار کرد: نمی‌توان آن موضوع را حقوقی کرد و ما اسناد و مدارکی داریم که صحبت‌ها و حقایق را اثبات می‌کند. آقای علویی از نفر خاصی نام نبرده بود. ما در آن زمان این جریان را به دلیل منافع تیمی و اینکه تیم وارد حاشیه نشود، آشکار نکردیم.

 

وی درخصوص وضعیت قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی با توجه به افزایش بهای ارز گفت: ما دست خالی مانده‌ایم و معادل ریالی این مبالغ را تامین کرده‌ایم ولی برایمان مشخص نمی‌کنند که چگونه باید برای تهیه ارز اقدام کنیم و در کدام اولویت قرار داریم.

 

سردار جعفری درخصوص بازی با استقلال اظهار داشت: ما به تمام تیم‌ها احترام گذاشته و خواهیم گذاشت و برای بازیکنان و کادر فنی استقلال نیز احترام قائل خواهیم شد. تماشاگران ما رفتار بسیار خوبی خواهند داشت و در گذشته نیز در مقابل تیم‌های داماش و ملوان نیز این رفتار خوب‌شان را نشان داده‌اند.

 

وی گفت: ما مخالف بازی در ساعت 15 هستیم و می‌خواهیم بازی دیرتر برگزار شود ولی می‌گویند مشکل ژنراتور برق استادیوم وجود دارد ولی احتمالا بازی در ساعت 15:30 دقیقه برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)