مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: خوابیدن اولیویرا در پیست تارتان به تیم انرژی داد.

فارس؛ محمدحسین جعفری اظهار داشت: گاهی اوقات خبرهای حاشیه ای از تیم ما بیرون می آید که هیچ کدام صحت ندارد. این اخباری که در برخی رسانه ها نوشته می شود منبع موثقی ندارد. مثلا نوشته بودند اولیویرا با پرسپولیس مذاکره کرده یا لوپز قهر کرده است.

وی افزود: لوپز برای بازی روز گذشته سه اخطاره بود و با اجازه مربیان دو روز در تمرین شرکت نکرد. ضمن اینکه پول او را هم داده ایم. هر چند پرداخت آن دیر شد اما به هر حال این پول را دادیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه اولیویرا بعد از بازی با ملوان با محمد ابراهیمی به دلیل پاس ندادن به سید صالحی برخورد تندی کرده، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اتفاقا بعد از بازی دست به گردن او انداخت و این بازیکن را بوسید. اولیویرا فقط در جریان بازی برای نشان دادن ناراحتی خود روی پیست تارتان خوابید.

وی در پاسخ به این سؤال که با این حرکت سرمربی تیم (در پیست خوابیدن) مشکلی ندارد، گفت: نه، من ایرادی به کار او نمی گیرم چون با خوابیدن او تیم انرژی گرفت. گاهی مربیان با چنین برخوردهایی تیم را متحول می کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ارتباط با برنامه های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: آن ایرادهای 17 گانه ای که از ما گرفته شده بود در حال رفع شدن است.

جعفری در پاسخ به این پرسش که مشکل آنتن دهی موبایل در ورزشگاه یادگار امام رفع شده یا خیر اظهار داشت: این مسئله را مخابرات باید حل کند که قرار شده دکلی را در ورزشگاه نصب کنند تا این مشکل هم حل شود اما خود باشگاه هم اقدام به تشکیل شبکه های اینترنتی کرده تا در صورت قطع شدن موبایل، از طریق این شبکه ها خبرنگاران بتوانند بدون مشکل به کار اطلاع‌رسانی‌شان بپردازند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)