خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با قاطعیت می‌گوید رضایت‌نامه بازیکن خود را برای پرسپولیس صادر نمی‌کند.

جعفر جعفری در خصوص پیوستن رضا حقیقی به تیم پرسپولیس اظهار داشت: روز گذشته حقیقی ساعت 11:45 دقیقه با من تماس گرفت و گفت نمی‌خواهم به پرسپولیس بروم. به او گفتم از تصمیم خود مطمئن هستی، می‌خواهم به سرمربی تیم زنگ بزنم و باز پشیمان نشوی. او محکم به من گفت قصد دارم به شیراز بیایم.

وی ادامه داد: به یاوری زنگ زدم و او به من گفت اگر حقیقی به پرسپولیس برود، دیگر نمی‌مانم. من هم نمی‌توانم یک باشگاه را فدای یک بازیکن کنم. این انتقال صورت گرفته بود و توافقات اولیه انجام شده بود اما هنگامی که بازیکن به من زنگ می‌زند و من هم با مربی صحبت می‌کنم، دیگر نمی‌توانم سرمربی خود را به این علت از دست بدهم.

 

 وی افزود: یاوری به من گفت که اگر حقیقی اینبار هم از بازگشت به فجر منصرف شود و بخواهد به پرسپولیس برود، از سرمربیگری فجر کناره گیری می‌کند! ما هم به حقیقی ابلاغ کردیم که دوشنبه هفته بعد باید در تمرین تیم حاضر شود.

 جعفری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دیشب چه اتفاقی افتاد که دوباره حقیقی اعلام کرد به پرسپولیس می‌رود. رویانیان هم برای ما نامه‌ای فرستاد و گفت که تا 48 ساعت آینده رضایتنامه را می‌خواهد ولی باید بگویم اگر پرسپولیسی‌ها 6 میلیارد تومان هم بدهند دیگر رضایت نمی‌دهیم.

 مدیرعامل باشگاه فجر که از این اتفاق ناراحت به نظر می‌ رسید، تاکید کرد: ما پیش از این همه کاری کردیم که حقیقی به پرسپولیس برود. ما مقدمات کار را فراهم و به نوعی خودزنی کردیم ولی چون او خودش روز گذشته تماس گرفت و گفت که به این تیم نمی‌رود، دیگر اجازه جدایی نمی‌دهیم.

 جعفری یادآور شد: هر روز یک خبر درباره حقیقی در رسانه‌ها منتشر می‌شود. خب ما هم در رسانه‌ها آبرو داریم. نمی‌توانیم باشگاه را فدای یک بازیکن کنیم.

وی درباره اینکه خبرهایی مبنی بر پیوستن حقیقی به پرسپولیس منتشر شده، یادآور شد: مملکت قانون دارد. باید فسخ قرارداد شود و رضایت‌نامه صادر شود. همینطور نمی‌توان بازیکنی را به تیم دیگر انتقال داد. طبق قانون حقیقی نمی‌تواند تکان بخورد. او دوشنبه باید سر تمرین فجر سپاسی حاضر شود و اگر اینگونه نشود مجبور می‌شویم طبق آنچه که مدنظرمان است اقدام کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)