نماینده شرکت آل اشپورت برای چندمین بار از کیفیت اجناس تولید شده در این شرکت دفاع کرد.

به گزارش اوج ، وحید جعفری  نیوز درباره صحبتهایی که طی این چند روز بین او و علی دایی مطرح شده، گفت: من علی دایی را بازیکنی می شناختم که جانش را هم برای کشورش می دهد اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که ایشان تغییر نگرش داده اند و دو روز بعد از باخت تیم ملی به عربستان و در شرایطی که کل کشور ناراحت است، ایشان به فدراسیون می روند تا پول البسه شان را بگیرند.

جعفر در پاسخ به این سئوال که کسی باور نمی کند که او فقط به خاطر عشق به کشورش در ایران کار کند، گفت: به کسانی که حرفم را باور نمی کنند، حق می دهم. اما من کار غیر ممکنی نمی کنم. هیچ کس از پول بدش نمی آید اما دیدگاه من صرفا مادی نیست و برای خودم دلایلی دارم که قانع کننده است. خدا را شکر درآمدم در خارج از ایران بد نیست و می توانستم همین توپهایی که به لیگ برتر دادم را به کشورهای عربی بفرستم اما ترجیح دادم این کار را انجام ندهم و حالا این همه اتهام به من می زنند.

نماینده شرکت آل اشپورت درباره صحبتهای امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه چطور این شرکت با داشتن نمایندگی در امارات با هیچ کدام از تیمهای اماراتی قرارداد ندارد، اعلام کرد: متاسفانه دوستان بدون مدرک صحبت می کنند. ما تا چند سال قبل با تیم های زیادی در لیگ امارات قرارداد داشتیم که به خاطر مسائل غیر ورزشی این همکاری محدود شد. همین حالا تیم های الشعب، الامارات و الوصل امارات لباسهای ما را می پوشند و بسیاری از تیم های حاضر در لیگ یک امارات هم طرف قرارداد ما هستند.

جعفری ادامه داد: آقای قلعه نویی که مدام می گوند می خواهند از برند داخلی حمایت کنند بهتر است از مارکی استفاده نکنند که تولید چین است. برای من اصلا قابل قبول نیست که ایشان بدون داشتن منافعی، به یک برند مخصوص اینقدر علاقه داشته باشد.

جعفری درباره اینکه دایی گفته او چند سال قبل لباسهای درجه 3 به پرسپولیس داده، گفت: اول این را بگویم که بدترین جنس ما به لحاظ کیفی بسیار بالاتر از چیزی است که دوستان تصور می کنند. دوما دوستان بدانند که وقتی در زمان مربوطه، سفارششان را به ما اعلام نکنند ما هم مجبور می شویم از اجناسی استفاده کنیم که در انبارمان موجود است و ممکن است آنها بهترین کیفیت را نداشته باشند. این که دیگر تقصیر ما نیست.

نماینده آل اشپورت درباره اینکه گفته می شود او به جز عزیز محمدی، با علیپور هم رابطه بسیار نزدیکی دارد و همین موضوع باعث حمایت فدراسیون از او می شود، گفت: من با اکثر مسئولان فدراسیون دوست هستم اما حمایت آنها از من به خاطر رفاقت نیست و آقایان از اسپانسر لیگ و در اصل خودشان حمایت می کنند. مطمئن باشید دوستان نمی توانند برند بهتری از ما پیدا کنند و اگر این اتفاق افتاد ما حاضریم بدون آنکه سازمان لیگ را جریمه کنیم، قرادادمان را فسخ کنیم.

جعفری تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنم که در قرارداد ما با سازمان لیگ بندی وجود دارد که بر اساس آن، اگر مشکلی در اجناس ما وجود داشت، طرفین قرارداد حق ندارند آن را رسانه ای کنند و باید این مساله را به به صورت خصوصی با ما در جریان بگذارند و گرنه ما اجازه داریم که سازمان لیگ را جریمه کنیم

او با اشاره به این نکته که به احتمال زیاد، تیم ملی در جام جهانی با لباسهای آل اشپورت به میدان خواهد رفت، ادامه داد: وقتی می خواستیم با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کنیم، آلمانی ها چندان موافق این قضیه نبودند و می گفتند آل اشپورت نباید اسپانسر تیم فوتبال کشوری شود که در جامعه جهانی وجهه خوبی ندارد اما من آنجا از حق کشورم دفاع کردم و شدیدا از آنها انتقاد کردم که چرا کشور مرا با کره شمالی مقایسه می کنید. کاری کردم که آنها مجبور به عذرخواهی شوند و حالا کار به جایی رسیده که به همکاری شان با فدراسیون فوتبال ایران افتخار می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)