مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از شعارهایی که در ورزشگاه آزادی داده شد عنوان کرد: اگر کسب سه امتیاز با این روش خوب است به کارشان ادامه دهند.

به گزارش فارس ، محمدحسین جعفری در مورد شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند اما نتوانستیم به حقمان برسیم. واقعا در این مسابقه حقمان باخت نبود و مخصوصا در 45 دقیقه دوم کاملا بر حریف مسلط بودیم. متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم تا در این دیدار بازنده شویم.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی همچنان به قهرمانی امیدوار است عنوان کرد: با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و با توجه به شرایطی که موجود است همچنان شانس قهرمانی داریم. هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و شاید این باخت برای ما هشداری بوده باشد تا در ادامه با قدرت بیشتری کارمان را دنبال کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد وضعیت ورزشگاه در بازی روز گذشته و شعارهایی که هواداران می‌دادند عنوان کرد: متاسفانه در دیدارهای استقلال و تراکتورسازی حساسیت زیادی وجود دارد اما تاکنون هیچوقت جو ورزشگاه آزادی را این چنین ندیده بودم. این برای اولین بار بود که می‌دیدم چنین شعارهایی می‌دادند.

جعفری تاکید کرد: واقعا فضا نامناسب بود. به هواداران، داور،بازیکنان و خود ما بی‌احترامی کردند و با شعارهایشان باعث شدند کاظمیان چشمانش گریان شود. واقعا این جو قابل تامل است و وضعیت بسیار بد بود. اگر بردن با این روش خوب است پیشنهاد می‌کنیم به کار خودشان همینطور ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر از اینکه به خاطر باخت ناراحت باشیم به دلیل شعارهایی که داده شد ناراحت هستیم. حالا دیگر می‌نشینیم و منتظریم تا ببینیم چه برخوردی با این رفتارها می‌شود؟ آیا همان تصمیمی که در مورد داماش گیلان و تیم‌های دیگر گرفتند در مورد استقلال هم اتخاذ می‌کنند. چشم دوختیم و به عدالت کمیته انضباطی نگاه می‌کنیم تا ببینیم چه تصمیمی می گیرند.

جعفری در مورد اینکه آیا می‌توانند تیم را تا روز بازی مقابل الجیش قطر بازسازی کنند عنوان کرد: باید خودمان تا روز مسابقه با الجیش قطر بازسازی کنیم. بازیکنان ما تجربه زیادی دارند و مطمئنا بارها در چنین شرایطی قرار گرفتند. باید خودمان را آماده مسابقه مقابل الجیش کنیم. این دیدار بسیار حساس است و برای حفظ آبروی فوتبال ایران با انگیزه به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه قرار بود تا قبل از دیدار مقابل الجیش مقداری از قرارداد بازیکنان پرداخت شود گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و صحبت‌هایی صورت گرفته که امکان دارد تا قبل از سفر به قطر بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)