خبرگزاری پرسپولیس :  پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مشکل فوتبال ما ریشه‌ای است و باید از ریشه حل شود. باید فوتبال را در باشگاه‌ها تقویت کنیم تا تیم ملی مقتدری داشته باشیم.

جعفر کاشانی در خصوص شکست ایران برابر ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 گفت: آرزویم همیشه این بوده که تیم ملی کشورم با اقتدار در رقابت‌های جهانی شرکت کند و مثل گذشته خودش را نشان دهد، اما در بازی برابر ازبکستان اقتداری ندیدم. فکر می‌کنم که زیر ساختمان فوتبال ما آب افتاده و پایه‌اش را سست کرده است .

وی ادامه داد: در بازی با ازبکستان برنامه خاصی از تیم ملی ندیدم و فکر می‌کنم که بازیکنان ما منتظر یک اتفاق بودند. البته امیدواریم تیم ملی در کارش موفق باشد، اما برای این کار باید به جای بازیچه قرار دادن فوتبال، آن را بازی کنیم. برای این منظور هم مسئولان فوتبال کشور باید فکری کنند.

بازیکن پرافتخار سال‌های دور تیم ملی در ادامه گفت: برای رسیدن به هدف باید کار کنیم. باید زمینه را برای رشد و تعالی آنچه مورد نیاز است،‌ فراهم کنیم. فوتبال ما باید در باشگاه‌ها رشد کند تا وقتی باشگاه‌های ما قوی نباشند، تیم ملی خوبی نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: باید برای ملی‌پوشان دعا کنیم و به آنها بفهمانیم که پیراهن تیم ملی مقدس است . آنها باید بدانند که این پیراهن سال‌ها بر تن کسانی بوده که برای کشور افتخار آفریده‌اند. من هم به نوبه خودم دعا می‌کنم که تیم ملی در بازی‌های آینده‌اش پیروز باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)