پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مساله که به خاطر کارهای شخصی در جلسات هیات مدیره غایب است، گفت: عنوان مدیرعاملی به کسی شخصیت نمی‌دهد.

جعفر کاشانی در رابطه با غیبت های ادامه دارش در جلسات هیات مدیره گفت: به خاطر پیگیری کارهای شخصی در جلسات غایب بودم. با این حال پیگیر تمام امور جلسه هستم و در تصمیم‌گیری‌ها شرکت دارم.

وی در خصوص اینکه در دو نشست اخیر در باشگاه حضور داشته اما پیش از آغاز جلسه باشگاه پرسپولیس را ترک کرده، اظهار کرد: من این هفته هم مانند هفته گذشته در باشگاه خودم برایم کاری پیش آمد که نتوانستم در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کنم اما با سایر نفرات هماهنگ هستیم و در تصمیم گیری‌ها نیز نظرم مطرح می‌شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در جلسات اخیر ممکن بود تصمیماتی گرفته شود که می‌توانستید در مورد آنها اظهار نظر کنید، تصریح کرد: من در جریان امور هستم. ممکن است که در جلسات حضور فیزیکی نداشته باشم اما از بحث‌هایی که در هیات مدیره می‌گذرد با خبرم.

وی در خصوص عدم انتخاب اسپانسر با وجود گذشت حدود دو ماه از شروع لیگ خاطرنشان کرد: ما بدنبال انتخاب بهترین اسپانسر هستیم و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

کاشانی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود؟، گفت: عنوان مدیرعاملی به کسی شخصیت نمی‌دهد اما فعلا علی‌اکبر طاهری به عنوان سرپرست کارها را پیگیری می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)