خبرگزاری پرسپولیس : پيشكسوت باشگاه پرسپوليس معتقد است كه اين تيم براي خروج از بحران فعلي به يك رفرم فرهنگي نياز دارد.

 

جعفر كاشاني در خصوص كناره گيري‌اش از سمت مشاور مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: هر كاري كه نتواند تاثير مناسب داشته باشد تشريفاتي است. مسئله من و پرسپوليس هم در اصل قضيه‌اي نداشت كه بخواهد تمام شود. پرسپوليس خانه پيشكسوتان است و هر كس كه بتواند به اين تيم كمك كند، اين كار را مي‌كند.

وي ادامه داد: سال‌ها است كه مي گويم پرسپوليس بايد به باشگاه تبديل شود و سازمان پيدا كند. آن وقت ارزش هر پستي معلوم و جايگاه افراد مشخص مي شود. اميدوارم هر چه سريع‌تر اين اتفاق در پرسپوليس بيفتد.

كاشاني در ادامه گفت:‌ من هرگز از واژه‌هايي مثل “كشك” درباره پست مشاوره استفاده نكرده‌ام چون هرگز اين جملات را به كار نمي‌برم. به عقيده من پست ما به افراد شخصيت نمي‌دهند بلكه افراد بايد در سازمان مشخص و تشكيلات حرفه‌اي به كار بپردازند. پستي كه تاثير نداشته باشد حكم تشريفاتي دارد.

بازيكن سال‌هاي دور پرسپوليس همچنين اظهار كرد: باشگاه بزرگ تفكر بزرگ مي خواهد. استقلال و پرسپوليس دو تيم بزرگ ايران هستند كه همه حركات و رفتار و گفتارشان روي فرهنگ جامعه تاثير مي‌گذارد. اميدوارم اين دو تيم به باشگاه تبديل شوند كه اهدافشان مشخص شود و از ظرفيت‌هايشان به خوبي بهره برداري شود.

وي درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس هم گفت:‌ وقتي خشت اول يك بنا كج نهاده شود آن بنا تا آخر كج مي‌رود. بزرگترين آفت يك مجموعه يا مدير اين است كه رفتارش با گفتارش فرق مي‌كند. در اين صورت حتما چالش‌هايي به وجود مي‌آيد. پرسپوليس محتاج اين است كه چند متفكر در راستاي اهداف مثبت دور هم بنشينند و مسئله را حل كنند.

كاشاني در خصوص كنار گذاشتن شدن علي كريمي هم گفت: كريمي بازيكن بزرگي است كه سوابق فراواني دارد. بايد نخبگان خود را حفظ و جايگاه‌شان را به خوبي مشخص كنيم. در غير اين صورت با چالش رو به رو مي‌شويم. اكنون مربي‌اي را به تيم آورده‌اند كه نه با فرهنگ ما آشناست نه زبان ما را مي‌داند و نه حتي مي‌تواند به خوبي با بازيكنان ارتباط برقرار كند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا اضافه شدن يحيي گل محمدي به كادر فني مي تواند مشكلات تيم را حل كند، خنده تلخي كرد و گفت: آرزو مي‌كنم كه تيم پرسپوليس موفق شود. ما دلمان مي‌خواهد تيم محبوبمان موفق باشد اما حرف آمدن گل محمدي راه حل مشكل نيست. پرسپوليس به يك رفرم فرهنگي نياز دارد.

كاشاني در پايان با اشاره به عملكرد موفق مديران باشگاه سپاهان و سازماندهي خوب اين باشگاه در چند سال اخير اظهار كرد: تا وقتي پرسپوليس باشگاه نشده است اين مشكلات در آن وجود خواهد داشت. سپاهان در چند سال اخير موفق بوده چون مديرانش مدبر و تعامل‌پذير بودند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)