مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم بیمار است و مقابل الهلال فقط یک دروازه‌بان داشتیم و دیگر هیچ.

 

جعفر کاشانی با بیان اینکه مشکلات پرسپولیس فراتر از یک شکست خانگی است، عنوان کرد: تمام مشکلات تیم را باید بگویم در یک جمله بگویم؛ پرسپولیس بیمار است. روز گذشته پرسپولیس فقط یک دروازه بان داشت و دیگر هیچ. از دفاع، هافبک و مهاجم خبری نبود.

 

 

وی در پاسخ به این سؤال که نقش دنیزلی در این ناکامی چیست، اظهار داشت: دنیزلی نقشی در این بیماری ندارد. شاید در تشدید آن نقشی داشته باشد اما ریشه مشکل دارد. دنیزلی فقط یک هماهنگ کننده است.

 

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه می توان گفت بازیکنان کم کاری کردند یا خیر گفت: کار از این حرف ها گذشته است. این تیم از مدیریت گرفته تا پایین بیمار است. پرسپولیس و استقلال دو باشگاهی هستند که می توانند در فرهنگ این مملکت تاثیر بگذارند و اگر مشکلات مدیریتی این دو باشگاه حل شود خیلی از مشکلات فرهنگی جامعه ما هم حل می شود اما اراده ای برای درست شدن این دو تیم نیست. من هم مثل یک هوادار نگران هستم.

 

کاشانی در این باره که چطور می شود پرسپولیس در یک بازی به الشباب 6 گل می زند اما مقابل الهلال این چنین ضعیف بازی می کند، تصریح کرد: من به رویانیان هم گفتم فریب این 6 گل را نخورد چون این تیم مشکلات عمیق تری دارد. در پرسپولیس باید طرح نو ریخته شود. بهترین راهکار برای درست شدن این است که وزارت ورزش بخش خصوصی را وارد کند. 30 سال است که می گوییم پرسپولیس و استقلال باید خصوصی شوند. تکلیف ورزش قهرمانی در ایران مشخص نیست. نمی دانیم هدفمان چیست و به دنبال هدف های روزمره هستیم. وقتی سیستم درست شود خود به خود نخبه ها و متخصصین روی کار می آیند درست مثل همان اتفاق هایی که در باشگاه های بزرگ دنیا رخ می دهد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعویض مربی و بازیکن مشکل پرسپولیس را حل می کند، گفت: تعویض هیچ مهره ای مشکل را حل نمی کند چون سیستم مشکل دارد. مدیریت در باشگاه پرسپولیس سلیقه ای شده است. نظام مدیریتی باشگاه ها ما باید تغییر کند.

 

عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به حضور بازیکنان ضعیف در این تیم گفت: نمی دانم برخی از این بازیکنان از کجا آمده اند. یکی مثل زاید که از اول هم زاید بود. جای تاسف دارد که بعضی ها پیراهن این تیم را بر تن کرده اند.

 

کاشانی در خصوص انتقادهایی که به بازی علی کریمی شده، گفت: کریمی روز بدی را پشت سر گذاشت اما او به دو دلیل در روز بدتر پرسپولیس خوب نبود. اول اینکه سن او زیاد شده و دوم اینکه بازیکن همطرازی در کنارش نیست. کریمی بازیکن باهوش و با تکنیکی است اما وقتی یکی مثل خودش کنارش نیست از او چه توقعی می رود؟ کسی نیست که با او هماهنگ باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)