پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم پیکان تهران گفت: تعطیلات موضوع راحتی نیست که در یک ماه وقفه نتوانیم اردوی برگزار کنیم ولی در کنارش اتفاقات خوبی برای فوتبال افتاده است.

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران، در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن و پیکان در جمع خبرنگاران اذعان داشت: از انتظار خبرنگاران ممنون هستم و بابت تأخیر معذرت می‌خواهم.

وی افزود: پیکان یک ماه است که بازی انجام نداده است و سعی کرده‌ایم که تیم را آماده نگه داریم و شاید فردا ادعای من ثابت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: بازی خوب و باکیفیتی مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت و ذوب‌آهن را به‌خوبی آنالیز و تحلیل کرده‌ایم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ افزود: تعطیلات موضوع راحتی نیست که در یک ماه وقفه نتوانیم اردوی برگزار کنیم ولی در کنارش اتفاقات خوبی برای فوتبال افتاده است؛ با پرسپولیس بازی نکردیم و این تیم به فینال راه پیدا کرد و حضور آن‌ها در جام باشگاه‌های آسیا با بازیکنان محدود اثباتی برای کیفیت لیگ است.

جلالی در خصوص تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز گفت: بازی‌های این تیم را دنبال کرده‌ایم، ذوب‌آهن تیم خوب و فعالی است و در پست‌های مختلف به خصوص دفاع کنار بازی با کیفیتی از خود نشان می‌دهد.

سرمربی پیکان درپایان در خصوص کیفیت لیگ افزود: به مراتب از فصل‌های گذشته لیگ با کیفیت‌تری داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)