سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: متاسفم که بازیکنی آمده ایران، از امکانات باشگاه استفاده کرده و ول خوب هم گرفته است؛ بعد می رود اینگونه مصاحبه می کند.

مجید جلالی در گفت و گو با اوج ، درباره اینکه گفته می شود مبلغ قرارداد دستیاران چراغپور در کل 200 میلیون تومان بوده و چراغپور وقتی متوجه شده قرارداد سرمربی 900 میلیونی است، آوای جدایی سر داده، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. قرارداد چراغپور به تنهایی 150 میلیون تومان بود . دلم نمی خواهد راجع به کسی که رفته حرقی بزنم. او به هر حال رفته است و همکاری ما برای همیشه پایان یافته است. این هم جزو درس های زندگی است.

وی درباره اینکه آخرین سهمیه لیگ برتری تراکتورسازی کریم انصاری فرد است، عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. ما چند بازیکن خارجی را هم زیر نظر داریم.

جلالی درباره اظهارات توهین آمیز فلاویو لوپز افزود: من نمی دانم لوپز روی چه حسابی این حرف ها را بر زبان آورده است. متاسفم که بازیکنی آمده ایران، از امکانات باشگاه استفاده کرده و ول خوب هم گرفته است؛ بعد می رود اینگونه مصاحبه می کند. این بسیار آزاردهنده است. من سال گذشته در تبریز حضور نداشتم ولی در مدتی که هستم می دانم مردم تبریز چقدر این بازیکن را دوست داشتند. آنها دائما به من می گفتند لوپز را برگردان. به هر حال با این شرایطی که پیش آمده من دیگر از پرتغال بازیکنی جذب نمی کنم و پیشنهاد می کنم سایر همکاران هم این کار را نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)