سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه جزئیات تهدید شدنش از طرف یک گروه خاص را در اختیار باشگاه قرار داده است، گفت: شرایط طوری است که روزی هفت، هشت مشکل و حاشیه داریم و مقداری از انرژی‌مان صرف برطرف کردن این حاشیه‌ها می‌شود.

مجید جلالی در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی سنگینی با نفت تهران داشتیم. نگاه ما به این مسابقه این بود که حتما به پیروزی برسیم. این موضوع اصل بازی ما را تحت تاثیر قرار داده بود و باعث شد بازیکنانم تمام توانشان را روی حفظ گل بگذارند. نفت هم با کیفیت بازی کرد و به این تیم خوب هم تبریک می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به گلزنی کریم انصاریفرد در این مسابقه تصریح کرد: کریم جوان خوب و سالمی است و خصلت‌های خوب اخلاقی و فنی زیادی دارد. او یک فصل سخت را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود و کم کم دارد خودش را پیدا می‌کند. خوشحالم که کریم دارد به شرایط خوبش بر می‌گردد. البته می‌دانم که سقف توانایی‌های او بالاتر از این است.

وی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تراکتورسازی در 11 هفته گذشته، تاکید کرد: وقتی برنامه‌های یک تیم طبق روال پیش برود، می‌توان در آن خصوص تحلیلی داشته باشیم ولی وقتی شرایط طوری باشد که هر روز با هفت، هشت مشکل مواجه شوید، انرژی‌تان صرف حل این مشکلات می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه نمی‌تواند از این مشکلات و حواشی نام ببرد، ادامه داد: همه در تیم دست به دست هم داده‌ایم و داریم این مشکلات را با صبوری حل می‌کنیم.

جلالی در پاسخ به این سئوال که تهدیدش از یک گروه خاص در تبریز هم جزو این حواشی به حساب می‌آید یا خیر، گفت: این هم از همان مشکلات است. نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. جزئیات تهدیدم را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده‌ام و آنها هم این مسئله را پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه درباره مصدومیت علی کریمی و زمان بازگشت این بازیکن یادآور شد: به نظرم کریمی بعد از تعطیلات 15 روزه لیگ به مسابقات برسد. او در حال حاضر تهران است و مراحل درمانی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

سرمربی تراکتورسازی همچنین در خصوص ادامه همکاری با فرهاد پورغلامی گفت: باشگاه ملوان اعلام کرده بود پورغلامی یکی از گزینه‌های سرمربیگری است ولی روز شنبه با وی صحبت کردم. هر دو اتفاق نظر داشتیم که کاری که در تراکتورسازی انجام می‌شود سنگین و بزرگ است و بهتر است کنار هم بمانیم. پورغلامی عصای دست من است و تجربیاتی که امسال در تراکتور به دست می‌آورد می‌تواند در سال‌های بعد گره گشای ملوان باشد.

به گفته جلالی، تمرینات تراکتورسازی بعد از بازی با راه آهن دو تا سه روز تعطیل خواهد بود و این تیم تمریناتش را در شهر تبریز از سر خواهد گرفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)