سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کادر فنی و بازیکنان ما انگیزه بالایی برای دیدار روز چهارشنبه با پرسپولیس دارند.

به گزارش  مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، گفت: همیشه نسبت به این بازیها احساس خاصی وجود دارد، زیرا تیم‌هایی مانند تیم ما می‌توانند دیده شوند به همین خاطر شرایط را در هفته اخیر برای این مسابقه مهم آماده کردیم و هم بازیکنان و کادر فنی انگیزه زیادی برای این بازی دارند. مطمئنا فردا در استادیوم آزادی بازی زیبایی را از سایپا شاهد خواهید بود.

وی در رابطه با شناختش از تیم پرسپولیس اظهار داشت: ما با هر تیمی که بازی داریم در طول هفته اطلاعات فنی آن را به دست می‌آوریم و تمریناتمان را بر آن اساس برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص نفرات محروم و مصدوم برای بازی فردا اظهار داشت: به غیر از وحید اسماعیل‌بیگی، سایر نفرات را برای این بازی در اختیار داریم.

جلالی در رابطه با حضور نکونام در بازیهای سایپا، اظهار داشت: ما در بازی جام حذفی و شرایطی که به خیلی از بازیکنانمان استراحت دادیم، نکونام را بازی دادیم؛ او باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد تا آماده‌تر شود. اینکه او در بازی برابر پرسپولیس در ترکیب قرار دارد یا خیر، فردا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به علت میانگین سنی بالای تیم شما، ممکن است سایپا در دقایق پایانی از نظر بدنی افت داشته باشد، گفت: در این مورد باید تا فردا صبر کرد، اصلا از کجا معلوم که در مسابقه فردا میانگین سنی ما پایین‌تر از پرسپولیس نباشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص میانگین بالای سنی سایپا اظهار داشت: جلسات کارشناسی سال گذشته در همین سازمان لیگ برگزار شد که به تغییر نسل در فوتبال ما خیلی کمک کرد، تاثیرش هم این بود که لیست نفرات بزرگسال به 18 بازیکن کاهش یافت و شاهد حضور بازیکنان جوان در لیگ بودیم و تاثیر آن را نیز در لیگ دیدیم.

جلالی اظهار داشت: البته من پیشنهاد دیگری دارم که می‌تواند همین اثرات مثبت را در لیگ ما داشته باشد، آن هم این است که تعداد نفرات ذخیره را به 9 نفر افزایش دهیم. من هفته گذشته در این باره با مهدی تاج صحبت کردم و ایشان هم اعلام کرد که قصد دارد چنین کاری را انجام دهد، اما علت اینکه این مسئله تا الان رخ نداده، معلوم نیست.

وی ضمن اشاره به اینکه انتقادهایی از میانگین سنی تیم سایپا می‌شود، اظهار داشت: شما فقط این بازیکنانی که به ما اضافه شدند را می‌شناسید، آیا شما می‌توانید چند بازیکن جوان ما را نام ببرید؟ ما یک بازیکن را از تیم نوجوانان به بزرگسالان آوردیم و در مسابقه جام حذفی به او بازی دادیم. چندین جوان دیگر هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با انتشار مبلغ قراردادها، گفت: این کار بازخوردهای منفی در جامعه دارد، زیرا مبلغش آن چیزی نیست که ما می‌گیریم. آیا واقعا یک مربی یا یک فوتبالیست تمام مبلغ قراردادش را می‌گیرد؟

جلالی در ادامه گفت: ممکن است یک مربی یا فوتبالیست تنها در طول یک سال 50 درصد دریافتی داشته باشد، 20 درصد پول بابت مالیات کم می‌شود، 20 درصد را هم که باشگاه‌ها اصلا نمی‌دهند، 6 درصد را فدراسیون کسر می‌کند و در طول فصل هم جریمه‌هایی از سوی باشگاه می‌شود که درصدی را نیز از آن بابت کسر می‌شود. ما اگر می‌خواهیم مبالغ را انتشار دهیم، باید دریافتی را بگوییم، چرا وقتی اصل قرارداد را دریافت نمی‌کنیم مبلغ آن راه می‌گویید. واقعا این مسئله منصفانه نیست و کاری نکنید که علیه فوتبال باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)