سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:در جلسه هیات مدیره همه اعضا از من خواستند که در تیم باقی بمانم حتی خود آقای زینی‌زاده. خود او بود که برای من قرارداد 5ساله را طرح کرد و از من خواست که به صورت زیربنایی در تیم کار کنم.

به گزارش فارس،  مجید جلالی در خصوص حضور تیم تراکتورسازی در تهران، بازگشتش به تیم فوتبال تراکتورسازی و حاشیه‌های به وجود آمده در این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 چه شد که تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی را به تهران منتقل کردید؟

واقعیتش هوای بسیار سرد تبریز باعث این قضیه شد چرا که در تمرین دیروز ما هوای این شهر 7درجه زیر صفر بود و زمین کاملاً یخ زده بود. مهدی کیانی به دلیل سفتی زمین دستش از دو جا شکست و همه مشکلات ما از زمانی شروع شد که هوا سرد شد و برف بارید وگرنه ما تیم خوبی داشتیم به طوری که صدر جدول هم رفتیم اما یخبندان که به وجود آمد نتوانستیم خوب تمرین کنیم و به تبع آن هم نتایج خوبی در بازی‌ها نگرفتیم.

 البته شنیده می‌شود که به علت حاشیه‌های به وجود آمده در تمرینات دیروز تراکتورسازی تمرینات را به تهران انتقال دادید؟

 دیروز در تمرین چیزی در حدود 7 نفر اعتراض‌هایی داشتند که مسئولان باید به آنها رسیدگی کنند.

 البته گفته می‌شود که این تعداد خط گرفته بودند، این موضوع صحت دارد؟

من چنین چیزی را نمی‌دانم و برای من مشخص نیست که می‌خواستند مشکل بسازند یا نه اما در یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود که این موضوع سازماندهی شده بود یا نه؟

گفته می شود طی روزهای آینده تحولاتی در رده مدیریتی باشگاه تراکتورسازی به وجود می‌آید. نظر شما درباره برکناری زینی‌زاده از مدیرعاملی این تیم چیست؟

من درباره برکناری زینی‌زاده حرفی ندارم از نظر مدیریتی در باشگاه مسائلی بود که همه آن را می‌دانند و از هفته دوم این مشکلات شروع شد. این مشکلات از اولین روزها وجود داشت. زمانی که تیم به صدر جدول رفت من از سمتم استعفاء کردم. خیلی‌ها به من می‌گفتند که تیم را رها کن و برو چون واقعاً شما نمی‌دانید که من در چه شرایطی کار می‌کردم و با همه وجود برای تراکتورسازی فداکاری می‌کردم اما دوست داشتم تیم به جایی برسد و بعد استعفاء کنم. بعد از بازی با سپاهان جوی علیه من درست شد که استعفاء دادم اما آقای زینی‌زاده گفت که این استعفاء کتبی نبوده اما من استعفای کتبی را به او داده بودم تا برایشان جدایی کم بار مالی نداشته باشد. من با باشگاه قراردادم را فسخ کردم و همه چیز را تحویلشان دادم و به سمت تهران در حرکت بودم که زینی‌زاده با من تماس گرفت و گفت که برگرد. من گفتم آقای زینی‌زاده من همه چیز را تمام کردم که او گفت برگرد کجا می‌روی؟!

 

 یعنی شما با اصرار زینی‌زاده از برگشت به تهران منصرف شدید؟

بله من با اصرار ایشان برگشتم و در جلسه هیئت‌مدیره صحبت کردم اما صحبت‌هایم به دلیل بازگشتم به تراکتورسازی نبود بلکه گفتم تا مشکلات را بدانند اما آقای پورجمشیدیان رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی تبریز از من خواست که برگردم. ایشان به من گفت که تیم در این شرایط با جدایی من ضرر می‌کند من در همان جلسه گفتم اگر من را برگردانید در تیم چالش به وجود می‌آید چرا که می‌گویند به خاطر مشکلات مالی نتوانستید تونی را بیاورید و من را بازگردانید که پورجمشیدیان گفت ما اگر 20میلیاردتومان پول لازم داشته باشیم 21میلیارد هزینه می‌کنیم چرا که هیچ مشکل مالی نداریم. در این جلسه همه اعضای هیئت مدیره از من خواستند که در تیم باقی بمانم حتی خود آقای زینی‌زاده. خود او بود که برای من قرارداد 5ساله را طرح کرد و از من خواست که به صورت زیربنایی در تیم کار کنم.

 پس الآن مشکل چیست؟‌

الآن یکسری مشکلات و دعواها بین خودشان است. هدف من فوتبال است 8ماه در تبریز شبانه‌روز و بدون کوچکترین اتلاف وقت کار کردم اما حالا می‌بینم یکسری‌ها با هم دعوا دارند و خرده‌حساب‌هایشان را می‌خواهند با من صاف کنند. بعضی‌ می‌خواهند یکسری‌ها بیایند تا با حضور آنها 150هزار دلار گیرشان بیاید و این وسط من مورد حمله قرار می‌گیرم. امشب با رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت می‌کنم چرا که من نمی‌خواهم در این فضاها قرار بگیرم که آزار دهنده باشد تمام این ماجراها به من مربوط نمی‌شود چون من هدفم فقط فوتبال است اما می‌بینم این ماجراها چیزهای دیگری است و این وسط من نوک پیکان شده‌ام. اگر پذیرفتم که برگردم به دلیل این بود که همه اعضای هیئت مدیره اصرار داشتند که برگردند و من هم به تیمم امیدوار بوده و هستم که می‌تواند حداقل یک جام کسب کند چون شرایط محیاست اما فضایی درست می‌کنند که موضوعش فوتبال نیست.

 منظور شما به تحرکات و اتفاقات روی سکوهاست که مسائلی خارج از فوتبال را پیگیری می‌کنند و یا مشکلات مدیریتی مورد نظرتان است؟

روی سکوها که ما مشکل داریم و یکسری موضوعات هست که این جنجال‌ها به تیم فوتبال تراکتورسازی ربطی ندارد. من نمی‌توانم در این مصاحبه همه چیز را شفاف بگویم اما یکسری جوان روی سکوها احساساتی می‌شوند و بعضی‌ها هم به صورت جهت‌دار در این زمینه فعالیت می‌کنند و موضوعات را جلو می‌برند. اگر فضا فقط تیم فوتبال تراکتورسازی باشد که می‌توان فضا را آرام کرد چرا که تیم خوبی داریم چون در هفته سوم ما تیم دوازدهم بودیم اما تا هفته هفدهم ما صدرنشین بودیم. اما یکسری نمی‌خواهند تیم جان بگیرد و من نمی‌دانم در این میان چه منافعی دارد و نمیخواهم که در این بازی‌ها باشم اگر فضا مناسب باشد من هم هستم. باید ببینم فضای حاکم چیست چرا که اگر فضایی جز فوتبال باشد که الآن می‌بینم هست وظیفه‌ای ندارم مبارزه کنم.

 اگر زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی باقی بماند و شرایط به همینگونه باشد، فکر نمی‌کنید که باز هم در چنین فضایی به مشکل خواهید خورد؟

ببینید تمام مشکلات به وجود آمده به خاطر سوءمدیریت ایشان در باشگاه بود. ایشان الآن مصاحبه می‌کند که من جلالی را نمی‌خواستم و هیئت مدیره او را به من تحمیل کرده اما خود ایشان بود که به من زنگ زد و گفت که برگردم حتی او اصرار می‌کرد که در تیم بمانم اما الآن حرف‌های دیگری می‌زند. او در جمع چیز دیگری می‌گوید اما بیرون از جمع حرف‌هایش تغییر می‌کند. سال گذشته که تونی سرمربی تراکتورسازی بود در بازی با پرسپولیس در نیم‌فصل اول همین آقای زینی‌زاده که آن زمان قائم‌مقام باشگاه بود به تهران آمد و با من جلسه گذاشت که اگر تراکتورسازی به پرسپولیس ببازد او را بردارند و من را جایگزین او کنند. حالا بماند که او درباره تونی چه‌ها که به من نگفت و من آنها را نمی‌گویم من به او گفتم شما الآن با مربی دیگری کار می‌کنید و نباید با من حرف بزنید وقتی که برای لیگ امسال با من صحبت شد از او پرسیدم که چرا تونی را کنار گذاشته است و او حرف‌های دیگری درباره او زد. من به زینی‌زاده گفتم چرا این حرف‌ها را به مردم نمی‌گویید؟ گفت نمی‌شود! چرا باید انسان اینگونه رفتار کند تا تیمش دچار تنش شود؟‌ تیمی که می‌تواند قهرمان لیگ و حذفی شود نباید دچار تنش بشود. او مدیر تیم یا هر چیز دیگری که اسمش نمی‌دانم چیست اگر هست نباید هر روز مصاحبه کند و حرف‌های متناقض بزند. من راجع به همین مسائل باید با آقای پورجمشیدیان صحبت کنم چرا که مسائل هر چه جلوتر می‌رود پیچیده‌تر می‌شود.

 

 گفته می‌شود شماره تلفن شما در فضای مجازی و سطح شهر پخش شده است و پیامک‌ها و تماس‌های توهین‌آمیز،‌تهدید‌آمیز و رکیک داشته‌اید، خودتان این موضوع را تأئید می‌کنید؟  

شبی که هیأت مدیره تصمیم گرفت تا من در تیم باقی بمانم به فاصله یک ساعت شماره من در سطح شهر بین آدم های این افراد پخش شد و حتی شماره من را در فیسبوک منتشر کردند تا تهدید شوم و توهین بشنوم. من امروز شماره تماس جدیدی گرفتم تا از این موضوع خلاص شوم. من واقعاً از مردم تعجب می‌کنم که فرق بین آدمهای خدمتگزار و فرصت‌طلب را نمی‌دانند. من در تبریز خدمت کردم و با کسی هم دعوا ندارم که الآن اینگونه علیه من جبهه‌گیری می‌شود.

 ما شنیده‌ایم که این اتفاق از طریق کانون هواداران تراکتورسازی رخ داده است، خودتان هم این موضوع را شنیده‌اید؟

من هم شنیده‌ام که از طرف کانون هواداران این اتفاق افتاده و باید این موضوع مورد رسیدگی قرار بگیرد. من کجای این ماجرا هستم که این همه مورد حمله قرار گرفته‌ام، هدف من فوتبال و خدمت است. من در تبریز زجر کشیدم و تلخ‌ترین روزهای زندگی‌ام را گذرانده ام که هیچوقت این روزها را فراموش نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)