سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز مدعی شد این تیم در پایان فصل پدیده‌های زیادی را معرفی خواهد کرد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط تیم فوتبال سایپا در تعطیلات مقطعی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار داشت: تمرینات‌مان را بعد از آخرین دیدارمان مقابل تراکتورسازی به مدت دو روز تعطیل کردیم و از دوشنبه دوباره کارمان آغاز شده تا برای بازی‌های لیگ و جام حذفی خودمان را آماده کنیم.

وی افزود: تعطیلاتی که در آن قرار داریم فرصت مناسبی برای باشگاه‌هاست و ما می‌توانیم به خوبی خودمان را در این تعطیلات بازسازی کنیم، چراکه در همین بازی آخر با تراکتورسازی 11 بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و به دلایل مختلف نیمی از اعضای تیم ما غایب بودند. به همین دلیل این تعطیلات برای ما خوب بود تا تیم‌مان کامل شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز درباره نتایجی که تیمش در این فصل کسب کرده است، گفت: نتایج‌مان تا به اینجا بد نبوده و ما در این فصل بیشتر به دنبال پایه‌ریزی برای تیمی هستیم که در آینده به سایپا کمک کند. البته در کنار این پایه‌ریزی به کسب نتیجه هم نیاز داریم و قطعاً نتایج تیم در آینده بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان جوان تیمش می‌توانند در آینده به تیم ملی هم کمک کنند یا نه، خاطرنشان کرد: مطمئناً در پایان این فصل بازیکنان جوان زیادی از تیم سایپا به عنوان پدیده معرفی خواهند شد. نظرمان روی بازیکنان این فصل مثبت است و می‌خواهیم در طول فصل روندی را دنبال کنیم که به پیشرفت تیم و بازیکنان کمک کند. این بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند.

جلالی درباره اینکه برنامه‌هایش برای آکادمی سایپا به کجا رسید، گفت: در این خصوص جلسات خوبی داشتیم و برنامه‌های منظمی داریم تا فصل آینده در آکادمی سایپا چرخه خوبی از بازیکنان را راه بیندازیم. البته بحث آکادمی در سایپا همیشه فعال بوده و ما قصد داریم این آکادمی را بهتر و فعال‌تر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار این هفته تیمش در جام حذفی مقابل تیم کیان بختیاری شهرکرد، اظهار داشت: شناختی از این تیم نداریم و با یک تیم کاملاً ناشناخته روبه‌رو می‌شویم. تمرینات‌مان را به صورت منظم انجام می‌دهیم تا با آمادگی در این بازی حاضر شویم.

رئیس کانون مربیان ایران همچنین درباره بیانیه‌ای که قرار است در خصوص برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس صادر شود، عنوان کرد: این موضوع با تصمیم هیئت مدیره کانون مربیان صورت گرفته و نیم فصل بیانیه را صادر خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه متن این بیانیه به چه شکل خواهد بود و آیا فقط قصد حمایت از علی دایی را دارند، گفت: درباره محتوای این بیانیه هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و باید تا نیم فصل صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

جلالی همچنین در خصوص تیم ملی و تغییر نسل در این تیم اظهارنظری نکرد و اظهار داشت: در خصوص تیم ملی قصد صحبت کردن ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)