مراسم معارفه سرمربی جدید تیم تراکتورسازی در سالن اجتماعات این باشگاه برگزار شد.

به گزارش اوج ؛ در این مراسم که با حضور اعضا هیات مدیره و برخی بازیکنان از جمله حامد لک،محسن دلیر،حبیب گردانی و …برگزار شد،اکثر نفرات اصلی تراکتورسازی غایب بودند.

مجید جلالی،سرمربی جدید تراکتورسازی در این مراسم گفت:خوشحالم که پس از کاری سربلند در خوزستان و بعد از استراحتی کوتاه؛افتخار پوشیدن پیراهن مقدس مربیگری دوباره نصیبم شد.خدا را شاکرم که حضور در آذربایجان را به من هدیه کرد و امیدوارم بتوانم به مردم این خطه خدمت کنم.خداوند کمک کند تا بتوانم سربلند و رو سفید باشم.

وی افزود:به مردم قهرمان و بزرگ آذربایجان متعهد می شود تمام تلاشم را برای شکوفایی و آقایی تراکتورسازی به کار ببندم.چه از نظر نوع فوتبال و چه از نظر نتیجه گیری.هواداران تراکتور به راستی یک الگوی بزرگ برای فوتبال هستند.از آنها می خواهم همه جانبه من را یاری کنند و با حمایت های خود زمینه ساز موفقیت های آتی باشند.

جلالی درباره کادر فنی تراکتورسازی گفت:ابتدا باید آقای آذرنیا را به عنوان سرپرست تیم معرفی کنم تا حاشیه جدیدی به وجود نیاید.جلال چراغپور را من دانشمند فوتبال می دانم و از او خواهش کردم گوشه ننشیند و متقاعد شد که به تبریز بیاید و در کنار من باشد.غلام رضا باغ آبادی دیگر دستیارم خواهد بود و مصطفی سفال منش هم مربی دروازه بان های تراکتور است.ضمن اینکه آقایان کاظم محمودی،مجتبی خورشیدی و یعقوب وطنی هم افرادی هستند که در بحث فنی به من کمک می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:از مدیریت خوب باشگاه تراکتورسازی نهایت تشکر را دارم که طرز فکر این عزیزان در امتداد با فلسفه کاری من است.امیدوارم این موضوع باعث سرافرازی فوتبال تبریز شود.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می دهد گفت:من خودم را موظف به این می کنم که نهایت تلاش را تا جاییکه درتوانم باشد برای قهرمانی تراکتورسازی انجام بدهم.ما برای قهرمانی می جنگیم اما قولی نمی دهیم.مطمئن هستم تا سه سال آتی آذربایجان در فوتبال به یک قطب تبدیل می شود.

وی درباره استفاده از بازیکنان بومی اظهار داشت:با توجه به کمبود زمان در این فصل زیاد نمی توانیم به بازیکنان بومی بپردازیم اما قطعا برای سال های آتی برنامه ریزی خواهیم کرد و جوانان با استعداد تبریزی را به تیم اضافه می کنیم.

جلالی درباره قراردادش با تراکتورسازی گفت:من قرارداد یک ساله امضا کردم اما برنامه ام 5 ساله است.اینجا می خواهم طوری کار کنم که هر وقت جدا شدم؛پیر شده باشم.

وی درباره شرایط کنونی تراکتورسازی عنوان کرد:با شروع تمرینات فعلا مشغول تشخیص کمبوده هستم.طی چند روز آتی یارگیری مان را آغاز می کنیم.بازیکنانی را می آوریم که خواهید دید چگونه پدیده می شوند.با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها وارد بازی ها می شویم و با این اندیشه در هر سه جام به دنبال قهرمانی هستیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که چرا در کادر فنی اش مربی بدنساز حضور ندارد گفت:عقیده من این است که مربی بدنساز اختصاصی نداشته باشیم.با تجربه ای که از سالهای گذشته دارم،احساس می کنم خودمان کار بدنسازی را انجام می دهیم.مربیانی که انتخاب کرده ام تبحر خاصی در این کار دارند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین گفت:با قاسم دهنوی تلفنی صحبت کردم و به او گفتم چرا با تیم های دیگر قرارداد بستی.او پشیمان است و می خواهد به تراکتور برگردد اما خودش کارش را سخت کرده است.در هر صورت به او گفتم ما تو را می خواهیم.امروز هم با فروزان ،نصرتی،اسدی و سید صالحی صحبت کردم.باید این بازیکنان را هم حفظ کنیم.موجودی تیم ظرفیت فعلی ماست و مساوی با این ظرفیت یک ظرفیت دیگر را هم باید اضافه کنیم.

جلالی درباره جذب بازیکنان خارجی برای تراکتورسازی گفت:با این نوع بازیکنان خارجی که به فوتبال ما می آیند،بهتر است میدان را به بازیکنان داخلی بدهیم.اولویت ما جذب بازیکن خارجی نیست اما اگر مجبور شویم بازیکن خارجی خوب به تبریز می آوریم.

وی در پایان گفت:اگر برنام هایم به درستی پیش برود قراردادم را تمدید می کنم.ما باید همه کارها را سر موقع انجام بدهیم.درباره تمدید قرارداد آخر فصل صحبت می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)