سرمربی تراکتوسازی تبریز گفت: علی کریمی مقابل پرسپولیس کیفیت مورد نظر را نداشت.

به گزارش تسنیم، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تراکتوسازی تبریز مقابل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره عملکرد علی کریمی گفت: این نخستین بازی کریمی بود و آن کیفیت مورد انتظار را نداشت. کریمی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و باید به او فرصت دهیم تا به شرایط مورد نظر دست یابد. بی‌تردید در بازی‌های آینده عملکرد بهتری از کریمی خواهیم دید.

وی در مورد شرایط بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تا زمانی که 11 نفره بودیم مالکیت توپ بیشتر با ما بود. شاید آنقدر خوب نبودیم که پیروز شویم اما آنقدر هم بد نبودیم که بخواهیم ببازیم. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم چرا که آنها همه تلاش خود را انجام دادند اما فکر می‌کنم در خط حمله به دلیل آنکه نخستین بازی ما بود کمی ناهماهنگ بودیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: زمانی که 10 نفره شدیم و شرایط سخت شد با آمدن ربیع‌خواه بازی را به تعادل کشاندیم اما یک غفلت در لحظه سبب شد بازی را ببازیم. برای نخستین بازی عملکرد خوبی داشتیم اما در هفته‌های آینده حتما برای پیروزی و شاد کردن هواداران به میدان می‌رویم.

جلالی درباره قضاوت این دیدار عنوان کرد: زمانی که اشتباهات داوری را ببینید و بدانید که داور بی‌نظر است می‌توانید آن را تحمل کنید اما بسیار دشوار است وقتی که با یک داور لجباز طرف باشید و بخواهید او را تحمل کنید چرا که وقتی داور بعد از اشتباهی لجبازی می‌کند اشتباهات دیگری را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: داور باید هر اتفاقی می‌افتد قضاوت خودش را انجام دهد. در نیمه نخست صبورانه اشتباهات را تحمل کردیم. بطور کلی به قضاوت قهرمانی اعتقاد دارم و اشتباهات او را تحمل کردم اما وقتی پای لجبازی در میان است دیگر تحمل کردن سخت می‌شود. با این حال باز هم شاهد بودید که ما تا پایان از خود صبوری نشان دادیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تا چه زمان باید این اشتباهات را تحمل کرد و آیا فیلم خطاهای داور را به کمیته داوران فدراسیون نمی‌دهید، گفت:  این کار را انجام خواهیم داد اما اگر تحمل نکنیم نیز قواعد بازی نیز به هم می‌خورد. باید این فرصت را به مجموعه داوری بدهیم تا کار خود را بهتر کند. با این حال بسیار اذیت شدیم و من واقعا تلاش کردم خودم، تیمم و نیمکت را کنترل کنم.

جلالی در پاسخ به خبرنگاری که اعتقاد داشت با آمدن ربیع‌خواه به زمین کنترل بازی از دست تراکتورسازی خارج شده و پرسپولیس اینگونه به گل رسیده اظهار داشت: پیش از ورود ربیع‌خواه از سمت راست حملات زیادی به دروازه ما می‌شد اما با ورود این بازیکن این نقطه قوت پرسپولیس را از کار انداختیم و بازی بالانس شد.

وی ادامه داد: با این حال وقتی گل خوردیم شاید از نظر روانی بازی را از دست دادیم. به هر حال 10 نفره بودیم و از دست دادن بازیکنی که جزء نفرات اصلی تیم هم بود کار ما را دشوار کرد. ضمن آنکه در خط حمله نیز دست ما چندان باز نبود اما در دیدارهای آینده به طور قطع بهتر خواهیم بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه زینی‌زاده گفته علت بازی نکردن انصاری‌فرد مسائل فنی بوده و او مشکلی برای بازی نداشته، خاطرنشان کرد: موضوع کریم انصاری‌فرد یک ماجرای پیچیده است که ترجیح می‌دهم فعلا درباره آن صحبت نکنم. می‌خواهم ابتدا درباره یکسری مسائل مطمئن شوم و در یکی، دو روز آینده با اطلاعات بیشتری در این زمینه صحبت می‌کنم.

جلالی تصریح کرد: اتفاقاتی که برای انصاری‌فرد افتاده است مقداری عجیب است.

وی در پایان پیرامون اینکه مقابل پرسپولیس تیمش بدشانس بوده گفت: این مسائل جزیی از فوتبال است و پیش می‌آید من از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم آنها حتی در انتهای بازی نیز ما را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم اما در دیدارهای آینده تلاش می‌کنیم این شکست را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)