مرجع خبری پرسپولیس : مجيد جلالي گفت: مطمئن باشيد در ليگ يازدهم به لطف خداوند تيمي به مراتب بهتر از ليگ دهم خواهيم داشت.

 

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در خوزستان اظهاركرد: دو روز است كه در اهواز هستم و تلاش مي‌كنيم تا تيم را براي فصل يازدهم ببنديم.

وي با اشاره به اين‌كه يكسري بازيكن جوان براي فصل بعد جذب كرده‌ايم، گفت: متاسفانه بازيكنان ليگ برتري مورد نظرمان خودشان را زياد نشان نمي‌دهند و ترجيح مي‌دهند تا آخرين روزهاي نقل و انتقالات صبر كنند.

سرمربي تيم فوتبال خوزستان افزود: در حال حاضر صحبت‌كردن با چنين بازيكناني مشكل است و با هر كدام از آن‌ها كه مي‌خواهيم صحبت كنيم مي‌گويد من را آبي مي‌خواهد، من را قرمز مي‌خواهد يا من را اصفهان مي‌خواهد. به همين دليل بايد صبر كنيم تا اين‌ تيم‌ها بسته شوند بعد ما با بازيكنان موردنظر ليگ برتري‌مان مذاكره كنيم.

وي بيان‌كرد:‌ البته با يك گروه بازيكن جوان و با استعداد كه برخي از آن‌ها در ليگ يك هستند نيازهايمان را تامين مي‌كنيم و چاره‌اي نداريم تا براي جذب چند بازيكن باتجربه تا روزهاي پاياني نقل و انتقالات صبر كنيم.

 

جلالي درباره ليست بازيكنان مازادي كه به باشگاه ارايه داده است نيز گفت: اين‌ها بازيكناني هستند كه در طول فصل به هر دليلي روند بازي‌شان رو به پيشرفت نبوده است و فكر مي‌كنم اگر به تيم‌هاي ديگري بروند هم براي خودشان بهتر است و هم براي ما؛ اين بازيكنان هفت، هشت نفري هستند.

 

وي درباره حضور مهاجم‌مان ملي‌پوش تيمش در فصل بعد رقابت‌هاي ليگ برتر اظهاركرد: روز گذشته با آرش افشين و رضا نوروزي صحبت شد. اين دو بازيكن هنوز با باشگاه قرارداد دارند و فصل بعد نيز در تيم خواهند ماند.

 

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اين‌كه پوشيدن پيراهن فولاد بايد براي هر بازيكني يك افتخار باشد، گفت: فولاد باشگاه بزرگي است. اگر بازيكني مي‌خواهد بماند قدمش روي چشم اما اگر مي‌خواهد برود يك فضاي خوب را خودش از دست مي‌دهد و ما مي‌توانيم نيروهاي ديگري جايگزين كنيم.

وي درباره پيوستن علي حمودي به تيم استقلال تهران گفت: دوست داشتيم حمودي را حفظ كنيم چون اهل خوزستان بود و باشگاه نيز تلاش خود را كرد منتها ظاهرا او دوست داشت برود. نيروهاي كمكي و جذبي خود را در تمام پست‌ها تقسيم مي‌كنيم و در بيشتر خط‌ها مي‌گيريم.

جلالي درباره هدف فولاد در ليگ يازدهم اظهاركرد:‌ سياست كلي باشگاه اين است كه به عنوان يك تيم سازنده و خوب در فوتبال كشور مطرح و از اين نظر در فوتبال كشور يك الگو باشيم. اين يك استراتژي است كه باشگاه طراحي كرده و اين منطبق با روحيات و خصوصيت‌هاي من نيز است.

وي درباره جدايي ميثاق معمارزاده و جايگزيني براي وي گفت: قرارداد ميثاق يك‌ساله بوده و تمام شده است. او خودش دلايلي را عنوان مي‌كرد و ترجيح مي‌داد قراردادش را تمديد نكند. جايگزين براي وي داريم اما چون زمان نقل و انتقالات طولاني است و الان هم بازيكنان پيش نمي‌آيند تا رايزني كنيم و مي‌خواهند مبالغ خود را بالا ببرند، دردسري شده است. ما مي‌خواهيم تمرينات‌مان را هفته ديگر شروع كنيم در حالي كه مدت نقل و انتقالات 10روز مانده به شروع بازي‌ها تمام مي‌شود به همين دليل ما در تمام دوران آماده‌سازي نمي‌توانيم تيم اصلي‌مان را داشته باشيم و اين مشكل بزرگي است كه سازمان ليگ بايد در موردش فكر كند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره تاكيد دوباره عزيز محمدي بر برخورد با افرادي كه درباره جام‌حذفي معتقدند كه سازمان ليگ مي‌خواهد تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس قهرمان شوند و اين‌كه اين افراد به كميته انضباطي احضار مي‌شوند، ‌اظهاركرد:‌ اگر چنين جلسه‌اي باشد ما مي‌رويم و جوابگو خواهيم بود.

 

وي درباره كاستي‌هاي ليگ دهم و پيشنهادهايي براي برطرف كردن اين كاستي‌ها در ليگ يازدهم گفت: ليگ كشور سال به سال به استانداردها نزديك‌تر مي‌شود و به نظر من اين يك سير خوبي است كه طي مي‌شود ولي از نظر فني و سرعت پيشرفت مثل جنبه‌هاي ديگرش نيست. ما بايد قوانين و شيوه‌ ارزشيابي داشته باشيم كه تيم‌ها، باشگاه‌ها و مربيان را تشويق كند به اين‌كه كيفيت فني خود را بالا ببرند.

جلالي ادامه‌داد: مشكل دوم اين است كه ليگ ما توليدكننده نيست و بايد براي اين‌كه ليگ توليدكننده باشد قوانين تشويقي و مشوق‌هايي براي تيم‌ها وجود داشته باشد كه به سمت توليد مربي، بازيكن و علم بروند.

وي افزود: مثلا قانون سربازي؛ باشگاه فولاد به عنوان باشگاهي سازنده سال‌ها بايد كار كند، زحمت بكشد و بازيكن بسازد بعد زماني‌كه بازيكن به بهترين روزهايش مي‌رسد قانون مي‌گويد زوري بايد او را بدهيم براي تيمي ديگر مجاني بازي كند. اين‌ها قوانيني هستند كه نه تنها تشويقي نيست بلكه دلسرد كننده‌ است.

 

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان ادامه‌داد: بازيكن اگر سرباز است بايد برود سربازي، كسي حرفي ندارد ولي چه دليلي دارد كه حتما بايد براي يك تيم ديگر بازي كند. اين قانون مربوط به زمان جنگ بود و الان چون فوتبال به سمت حرفه‌اي شدن مي‌رود قانوني كمك‌كننده براي توليد نيست و بايد تغيير كند.

 

وي درباره تست‌گيري از بازيكنان خوزستان گفت: تمرينات ما از چهارم تيرماه شروع مي‌شود و در روزهاي چهارم و پنجم صبح‌ها از بازيكنان سراسر خوزستان تست‌گيري مي‌كنيم و بعدازظهر تمرينات تيم اصلي را برگزار مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)