پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از روندی که تراکتور در فصل نقل و انتقالات داشته راضی هستم.

مجید جلالی درباره شرایط تیم تراکتور اظهارداشت: از اردویی که در تهران داریم راضی هستم. همه بازیکنانی که در لیست من بوده اند تاکنون جذب شده اند و بقیه هم در حال مذاکره هستند.

وی درباره احتمال پیوستن صادقی به تراکتور افزود: تا وقتی مذاکرات نهایی و قرارداد بسته نشود درباره بازیکنی با نام صحبت نمی کنم.

جلالی درباره بازی نکردن علی کریمی مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه با پرسپولیس گفت: دلیل بازی نکردن کریمی در این دیدار خستگی نیست بلکه ما تلاش زیادی کرده ایم که به آرامش برسیم و نمی خواهیم این آرامش را از دست بدهیم حتی به خاطر علی کریمی.

وی ادامه داد: ما از برگزاری این بازی دوستانه اهدافی داریم که باید به آن برسیم. نباید مسایل حاشیه ای روی انتظارات ما از این بازی تاثیر بگذارد. ما می خواهیم از مسایل حاشیه ای دور باشیم و به دنبال مسایل فنی باشیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است کریمی در بازی های لیگ هم مقابل پرسپولیس به میدان نرود؟ گفت: خیر اینطور نیست. بحث لیگ با بازی دوستانه فرق دارد.

سرمربی تراکتور درباره اینکه بالاخره چه بازیکنی کاپیتان این تیم می شود؟ گفت: تصمیم در این باره با سرمربی تیم است و همه باید به آن احترام بگذارند. کاپیتان تراکتور هم تا شروع لیگ مشخص نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)