مرجع خبری پرسپولیس : در ۲ هفته مانده به شصت و نهمين شهر آورد، پرسپوليسى ها اولين تلفات خود را دادند تا با توجه به نوع مصدوميت جلال اكبرى، مدافع اصفهانى سرخ ها اين بازيكن اولين پرسپوليسى باشد كه از اين بازى سنتى و مهم محروم شود. مساله اى كه بهانه خوبى بود تا گفت وگويى با او داشته باشيم.

 

• انگار واقعاً بدشانسى؟
– چه بگويم! خيلى حيف شد! آماده آماده بودم اما در بدترين زمان ممكن مصدوم شدم تا نتوانم در بازيهاى آينده به خصوص دربى شانسى براى بازى داشته باشم.

 

• دقيقاً مصدوميتت از چه ناحيه اى است؟
– ضربه به دو قلوى پايم برخورد كرد و درد شديدى داشت وقتى دكتر معاينه كرد اعلام نمود با MRI جواب قطعى روشن مى شود. متاسفانه جواب MRI نشان داد كه دچار كشيدگى شديدى شده ام و تا حدود ۲ هفته بايد از ميادين دور باشم.

 

• به اين ترتيب اولين تلفات دربى هستى؟
– متاسفانه بله، خيلى آماده بودم و انگيزه زيادى داشتم تا در اين بازى در تركيب باشم اما انگار قسمت نبود و با كمال تاسف مجبورم تماشاگر اين بازى ويژه باشم. نه اينكه در زمين حضور پيدا كنم.

 

• اوضاع كلى تيم چطور است؟
– خوشبختانه شرايط ما خوب است و در اردوى كيش توانستيم مرور دوباره اى بر برنامه هاى فنى داشته باشيم.

 

• پرسپوليس از حالا تا نيم فصل بازى هاى مهم و سختى را پيش رو دارد. فكر مى كنى بتوانيد از اين احتمال سخت سربلند بيرون بيايد؟
– اگر توجه كرده باشيد بازيهاى ما تانيم فصل بازى هاى خانگى است و اين مى تواند پوشش مثبتى براى ما باشد همانطور كه اشاره كرديد از بازى ملوان تا پايان نيم فصل حريفان ما جزو تيمهاى مدعى ليگ هستند اما به شما اطمينان مى دهم ما از پس همه آنهابر مى آييم و با كسب حداكثر امتيازات، كارمان را براى دور برگشت راحت تر خواهيم كرد.

 

• بازى با ملوان را چطور پيش بينى مى كنى؟
– ملوان يكى از تيمهاى خوب و با انگيزه ليگ است كه از خط حمله، خطرناك و خوبى سود مى برد و با توجه به نيروى جوانى كه دارد از دوندگى و انگيزه  بالايى برخوردار است به همين خاطر بازى ساده اى پيش روى ما نيست اما با توجه به توان بالاى بچه ها و انگيزه  اى كه براى موفقيت در ادامه ليگ داريم، مطمئن هستم ۳ امتياز اين بازى مال پرسپوليس است.

 

• فكر نمى كنى حساسيت دربى، بازى با ملوان را تحت الشعاع قرار دهد؟
– براى ما همه بازيها به اندازه دربى مهم است ديدار با استقلال هم مثل بازيهاى ديگر فقط ۳ امتياز دارد و ما ۳ امتياز بازى با ملوان را مى گيريم و بعد از آن به فكر استقلال خواهيم بود.
۲ مصدومى كه قبل از اين اردو داشتيم كم كم به مرز آمادگى براى حضور در ميدان نزديك مى شوند و در مجموع فكر مى كنم پرسپوليس آمادگى لازم براى حضور پر قدرت در ادامه بازيهاى ليگ را داراست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)