مرجع خبری پرسپولیس : جلال اكبرى كم كم با شرايط پرسپوليس وفق پيدا مى كند تا در ليگ نهم حرفه اى توانايى هايش را در اين تيم نشان دهد. او تيمش را يكى از مدعيان قهرمانى در فصل جديد مى داند و معتقد است كه پرسپوليس تحت هر شرايطى آن قدر اعتبار دارد كه جزو ۳ تيم اول جدول باشد.
اوضاع پرسپوليس راضى كننده هست؟
خدا را شكر همه چيز خوب است و با آمدن كرانچار، تيم نظم خاصى پيدا كرده و بچه ها انگيزه بالايى دارند و براى شروع فصل آماده مى شويم.

در اين مدت با شرايط پرسپوليس وفق پيدا كرده اى؟
هفته اول برايم سخت بود چون شرايط خوبى به لحاظ اسكان نداشتم اما مشكلاتم حل شده است. در يك هفته اى كه به شروع ليگ مانده، به آمادگى صددرصد مى رسم. در اين مدت هم تا آنجايى كه توانستم چيزهايى كه مربيان و مديران باشگاه خواسته اند را انجام داده ام.

فكر مى كنى پرسپوليس براى شروع ليگ آماده شده است؟
ما يك مقدار تمريناتمان را دير شروع كرديم و زمان را از دست داديم اما آقاى عبدى همه تلاش خودش را به كار گرفت تا بچه ها هماهنگ و آماده شوند و به خوبى هم اين كار را انجام داد. روز به روز هم وضعيت ما بهتر شد و شرايط خيلى خوبى هم داريم. در چند بازى اول هم خوب نتيجه مى گيريم تا تيم روى غلتك بيفتد.


از پرسپوليس در ليگ جديد چه انتظارى بايد داشت؟

پرسپوليس تيم بزرگ، محبوب و باشخصيتى است كه همه انتظار قهرمانى و خوب بازى كردن را از آن دارند. پرسپوليسى كه سراسر تهاجمى بازى كند. همين مسأله مسئوليت ما را سنگين تر مى كند و بايد بدانيم كه در چه تيم بزرگى هستيم و با همه توان كار كنيم تا دل هواداران شاد شود.

به نظر مى رسد پرسپوليس خيلى كم حاشيه شده است. اين طور نيست؟
بله، واقعاً به لحاظ كم حاشيه بودن، پرسپوليس با سال هاى قبل قابل قياس نيست. بچه ها خيلى با هم رفيق هستند و اين حس رفاقت كاملاً در تيم مشهود است. همين رفاقت عامل مهمى بوده تا حاشيه ها كم شود.

در مورد جدايى على كريمى از پرسپوليس چه نظرى دارى؟
خودم فكر مى كردم و مطمئن بودم كه على كريمى در پرسپوليس مى ماند اما در نهايت طرفين به توافق نرسيدند. بودن كريمى هم به لحاظ فنى و هم شخصيتى خيلى به ما كمك مى كرد. كسانى هستند كه جاى خالى ايشان را پر كنند، هر چند كه كريمى آن قدر قابل و توانمند هست كه نمى توانند جاى خالى او را پر كنند. صددرصد جاى او در پرسپوليس خالى است.

از اين جدايى، پرسپوليس چقدر لطمه مى خورد؟
بالاخره در فوتبال حرفه اى اين مسائل هست و يك سرى ها مى روند و يك سرى ها مى مانند. بچه ها بايد در طول فصل تلاش كنند تا اين ضعف را بپوشانيم. بچه ها جاى خالى او را تا حدودى پر مى كنند.
خيلى ها پرسپوليس را مدعى قهرمانى در فصل جديد نمى دانند. نظر تو در اين رابطه چي

ست؟
نه، اصلاً موافق اين حرف نيستم. پرسپوليس پارسال اين همه مهره جذب كرد اما موفق نبود. در حال حاضر ديگر فقط نام ها بازى نمى كنند. كسى مى تواند موفق باشد كه در تاكتيك تيمى مربى قرار بگيرد و در خدمت تيم باشد. پرسپوليس تيم بزرگى است و هميشه در سطح قهرمانى است. مطمئن باشيد ما در بين مدعيان اصلى قهرمانى هستيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)