مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا باشگاه تاکنون مشکل پاسپورتم را حل نکرده ‌است و این موضوع در صورتی است که تعویض پاسپورت 2 روز بیشتر طول نمی‌کشد.



“جلال اکبری”  در ارتباط با وضعیت سفر به آلمان گفت: بعد از اتمام فصل من به اسپانیا رفتم و حواسم نبود که برگه‌های پاسپورتم پر شده است. بعد از چک کردن پاسپورتم هنوز تمرینات دور اول را شروع نکرده بودیم و 25 روز تا سفر به آلمان وقت داشتیم؛ بنابراین با باشگاه تماس گرفتم و گفتم یک روز بیشتر در اصفهان می‌مانم تا پاسپورتم را تعویض کنم اما مسئولان باشگاه گفتند ما خودمان مشکل را برطرف می‌کنیم و زودتر به تهران برگرد. من هم آمدم اما نمی‌دانم چرا باشگاه تاکنون مشکل پاسپورتم را حل نکرده ‌است و این موضوع در صورتی است که تعویض پاسپورت 2 روز بیشتر طول نمی‌کشد.



وی در ادامه افزود: در حال حاضر در تهران و زیر نظر تارتار به همراه سایر بچه‌ها تمرینات بدنسازی را پیگیری می‌کنیم تا از سایر بازیکنان عقب نمانیم.

 

 

اکبری با اشاره به اردوی اردبیل خاطرنشان کرد: اردوی اردبیل یک اردوی تأثیرگذار و خوب بود و روزی 3 جلسه تمرین در این شهر زیبا باعث شد که هم از نظر روحی و هم بدنی کاملا آماده شویم ضمن اینکه مردم این شهر نیز برای ما سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند تا با خاطره‌ای خوب اردبیل را ترک کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان گفت: با یارگیری که ما انجام دادیم و برنامه‌ها و بازیهای تدارکاتی که پیش رو داریم مطمئن باشید باقدرت هرچه تمام‌تر لیگ را شروع می‌کنیم و به سایر تیمها اجازه قدرتنمایی نخواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)